Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Home decor w wydaniu agencji BE7

Wraz z końcem 2016 roku ruszyła ze swoim sklepem online moyha.com. Moyha to polska marka z dekoracjami wnętrz, która bez kompleksów chce podbić serca Polaków i śmiało konkurować stylistyką i jakością z markami ze Skandynawii.
O autorze
1 min czytania 2017-01-24

Agencja strategiczno – kreatywna BE7 wspiera nowego gracza w pełnym zakresie, zaczynając od przeprowadzenia Moyhy przez proces brandingowy, aż po stałą obsługę kreacyjną.

Moyha, to marka z produktami wyposażenia wnętrz w prostym stylu, bez zbędnych zdobień i ferii barw, których najważniejszą cechą są naturalne materiały użyte w produkcji, takie jak drewno, skóra, wełna czy bawełna. Prosty design, stonowane kolory, dobra jakość, a wszystko w zgodzie z naturą, w myśl idei „simply good”, podkreślanej w brandingu opracowanym przez Agencję BE7.

Wartości marki, bardzo bliskie filozofii Agencji BE7, pozwoliły nawiązać emocjonalną więź między partnerami, która szybko zaowocowała wspaniałym efektem tej współpracy. Założenia dotyczące naturalności i prostoty, zostały płynnie przełożone na tożsamość wizualną nowego brandu, podbijając jego mocne strony.

Równowaga to wspólny mianownik naszego życia i marki, którą tworzymy – mówią założycielki. Moyha to nie tylko produkt, to również styl życia bez narzucania, nachalnych komunikatów i krzykliwych wzorów, w równowadze i bez nadmiernego konsumpcjonizmu. Celebrujemy życie i to chcemy pokazać w naszym przesłaniu – dodają właścicielki. Te założenia zostały wprost zaimplementowane w procesie brandingu Agencji Be7.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Filozofia marki opiera się na zachowaniu równowagi między najważniejszymi życiowymi wartościami. Ta idea przeszła wprost do tożsamości wizualnej marki. Symbolem uczyniliśmy znak równości, który jest subtelny, ale bardzo wymowny i pozwala na dyskretne brandowanie produktów.” – mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7.

W ofercie marki znajdują się między innymi pikowane poduszki z wełny z recyclingu, miękkie wełniane pledy, dzianinowa pościel czy dębowe dekoracje. Dzięki takim elementom wystroju, wnętrza nabierają ciepła i ponadczasowego charakteru.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja BE7 wspiera markę i dopinguje jej w osiągnięciu szybkiego sukcesu na rynku. Więcej na temat brandingu marki Moyha na be7.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się