Home decor w wydaniu agencji BE7

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Home decor w wydaniu agencji BE7

Wraz z końcem 2016 roku ruszyła ze swoim sklepem online moyha.com. Moyha to polska marka z dekoracjami wnętrz, która bez kompleksów chce podbić serca Polaków i śmiało konkurować stylistyką i jakością z markami ze Skandynawii.

Agencja strategiczno - kreatywna BE7 wspiera nowego gracza w pełnym zakresie, zaczynając od przeprowadzenia Moyhy przez proces brandingowy, aż po stałą obsługę kreacyjną.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Moyha, to marka z produktami wyposażenia wnętrz w prostym stylu, bez zbędnych zdobień i ferii barw, których najważniejszą cechą są naturalne materiały użyte w produkcji, takie jak drewno, skóra, wełna czy bawełna. Prosty design, stonowane kolory, dobra jakość, a wszystko w zgodzie z naturą, w myśl idei „simply good”, podkreślanej w brandingu opracowanym przez Agencję BE7.

Wartości marki, bardzo bliskie filozofii Agencji BE7, pozwoliły nawiązać emocjonalną więź między partnerami, która szybko zaowocowała wspaniałym efektem tej współpracy. Założenia dotyczące naturalności i prostoty, zostały płynnie przełożone na tożsamość wizualną nowego brandu, podbijając jego mocne strony.

Równowaga to wspólny mianownik naszego życia i marki, którą tworzymy – mówią założycielki. Moyha to nie tylko produkt, to również styl życia bez narzucania, nachalnych komunikatów i krzykliwych wzorów, w równowadze i bez nadmiernego konsumpcjonizmu. Celebrujemy życie i to chcemy pokazać w naszym przesłaniu – dodają właścicielki. Te założenia zostały wprost zaimplementowane w procesie brandingu Agencji Be7.

Filozofia marki opiera się na zachowaniu równowagi między najważniejszymi życiowymi wartościami. Ta idea przeszła wprost do tożsamości wizualnej marki. Symbolem uczyniliśmy znak równości, który jest subtelny, ale bardzo wymowny i pozwala na dyskretne brandowanie produktów.” – mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7.

W ofercie marki znajdują się między innymi pikowane poduszki z wełny z recyclingu, miękkie wełniane pledy, dzianinowa pościel czy dębowe dekoracje. Dzięki takim elementom wystroju, wnętrza nabierają ciepła i ponadczasowego charakteru.

Agencja BE7 wspiera markę i dopinguje jej w osiągnięciu szybkiego sukcesu na rynku. Więcej na temat brandingu marki Moyha na be7.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij