Rok z życia F25 – podsumowanie 2016

W branży produkcji filmowych wielkie wydarzenia i ważne decyzje podejmowane są niemal co chwilę. Równie istotna jak ich realizacja, jest także refleksja nad tym, co udało się zrobić, kiedy opadnie kurz. I oto my, robimy dzisiaj przerwę, parzymy kawę i podsumowujemy rok 2016.
O autorze
2 min czytania 2017-01-24

Podobnie jak każdy, mieliśmy swoje marzenia i plany. Naszym najważniejszym celem był rozwój, pozyskanie nowych kompetencji oraz powiększenie zespołu o doświadczone i kreatywne osoby. Czy to się udało? Niech nasze realizacje powiedzą same za siebie.

Realizacje na YouTube

Rok 2016 rozpoczął się dla nas od dużego castingu na prowadzących dwa nowe kanały na YouTube. Historia zatoczyła koło, bo dokładnie 8 lat temu startowaliśmy na rynku z pomysłem na cykliczny content do internetu. Faktycznie dopiero rok 2015 nazwany został rokiem contentu ale dopiero w 2016 ten trend osiągnął naprawdę dużą skalę. W trakcie współpracy z Allegro wykreowaliśmy 2 kanały tematyczne – jeden DIY’owy, idący śladami najnowszych trendów „zrób to sam” oraz drugi – technologiczny, na którym testy sprzętu, porównania i ciekawostki nie mają końca.

Zbudowaliśmy zespół, który na stałe zarządza projektem oraz ekipę, która w 7 dni w miesiącu, realizuje materiał do kolejnych odcinków.

W 2016 roku wyprodukowaliśmy w całości (wraz z postprodukcją) 120 odcinków, oraz 20 krótszych formatów promocyjnych. Wiemy, że YouTube to przyszłość, dlatego pewnym krokiem, optymalizując koszty i warunki realizacji, wkroczyliśmy w produkcję contentową i wprowadziliśmy do naszego portfolio wiele ciekawych formatów youtubowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Allegro Technologia

Allegro Wnętrza

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie tylko content

W ubiegłym roku wyprodukowaliśmy dla Allegro nie tylko spoty youtube’owe, ale także zrealizowaliśmy filmy reklamowe do telewizji i internetu. Najbardziej zapadającym w pamięć wydarzeniem był pokaz mody w ramach konkursu „Ty masz swój styl, my mamy całą resztę”. Laureaci konkursu mogli zrealizować swoje marzenie – stworzyć pokaz mody, my zaś zajęliśmy się kompleksową obsługą produkcyjną: od realizacji spotów telewizyjnych, przez making of i backstage, aż po transmisje live z pokazu i wywiadów z organizatorami. To duże przedsięwzięcie zaowocowało kolejnymi projektami dla Allegro Moda – serią spotów z kolekcją jesienną.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Allegro Wiosna z pokazem mody:

Allegro Jesień:

Telewizja i nowe formaty

Wśród naszych ubiegłorocznych produkcji znalazła się także seria spotów dla OLX. Ta współpraca to bardzo dobry przykład efektywnych relacji klient – agencja – dom produkcyjny, dzięki którym powstają wyjątkowe projekty, a każdy z nich to wspaniała przygoda i doświadczenie. Kolejny wspólny rok przyniósł nam spoty do telewizji oraz dwa świeże formaty – short i teledysk. Powstała seria zabawnych krótkich filmów z Władeczkiem, bohaterem spotu OLX Nieruchomości, którego rosnącą po reklamie popularność, OLX wykorzystał i spotęgował.

Na szczególną uwagę zasługują teledyski OLX-a. Na koniec roku swoją premierę miał świąteczny hit „Nietrafiony prezent, to nie koniec świata” z bohaterami poprzednich reklam, który jest kontynuacją komunikacji świątecznej rozpoczętej w 2015 roku.

Ogromnym sukcesem była zrealizowana przez nas produkcja teledysku do piosenki wykonanej przez T-Raperów znad Wisły o bezpieczeństwie w sieci. Podbiła ona serca widzów i została okrzyknięta przez Wirtualne Media jednym z najlepszych spotów minionego roku.

OLX Praca – debiut Władeczka:

Władeczek:

T-Raperzy – teledysk:

Świąteczne Grupa OLX – teledysk:

W 2016 roku powstały inne ważne produkcje, m.in. spot wizerunkowy Stadionu Narodowego (od tamtej chwili PGE Narodowego) oraz kilka ciekawych sesji fotograficznych polskich sportowców dla NIKE.

PGE NARODOWY:

2017 rokiem VR?

W ubiegłym roku w życiu F25 zaszło jeszcze kilka istotnych zmian. Przede wszystkim spełniliśmy swoje kolejne noworoczne postanowienie i powiększyliśmy zespół! Do naszego teamu dołączyła Paulina Ciesielska, która wsparła dział postprodukcyjny, a Kasia Radziszewskaja i Piotr Fryta Kornobis dołączyli do działu Produkcji.

Dodatkowo, rok 2016 przyniósł nam zupełnie nowe doświadczenie – produkcję VRową dla Nike’a. Ten projekt był związany z premierą nowego modelu Nike Roshe 2. Film połączony z aplikacją odbił się dużym echem w branży, a dla nas stał się możliwością poznania nowych technik i poszerzenia oferty firmy. Może rok 2017 będzie rokiem VR-u?

Co powiedzieć na zakończenie? Był to dla nas ciekawy rok, pełen nowych wyzwań, który przyniósł wiele nietuzinkowych projektów, zaowocował nawiązaniem nowych i inspirujących znajomości. W 2017 niezmiennie stawiamy na rozwój i na pewno będziemy pić dużo kawy 

Work hard in silence let your lamborghini make the noise.

Dziękujemy i do zobaczenia.

 

Autor:

Marcin Dworucha

Managing director / producer & partner domu produkcyjnego F25