TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Remarkable Ones dla infoShare

Fundacja infoShare wybrała Remarkable Ones do prowadzenia biura prasowego tegorocznej edycji konferencji, odbywającej się 17-19 maja w Gdańsku. Fundacja i Agencja planują duże zmiany w obszarze obsługi mediów podczas wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2017-01-25

Remarkable Ones oraz fundacja infoShare właśnie podpisały umowę o współpracy przy tegorocznej edycji infoShare. Agencja w ramach współpracy nie tylko poprowadzi biuro prasowe konferencji, będzie także odpowiadała za pozyskanie patronów medialnych. Ponadto po ustaleniach z Fundacją, Agencja planuje usprawnić współpracę z mediami podczas wydarzenia.

Chcielibyśmy ułatwić dziennikarzom dotarcie do speakerów zaproszonych na konferencję. Planujemy także wesprzeć startupy, które wezmą udział w konkursie i pomóc im w dotarciu do dziennikarzy potencjalnie zainteresowanych ich innowacyjnymi projektami. – przekonuje Magdalena Grabala, COO Remarkable Ones.

Pomysły na usprawnienie działań media relations dla najbliższego infoShare Remarkable Ones czerpało z rozwiązań stosowanych podczas międzynarodowych konferencji, docenianych przez dziennikarzy i blogerów.

Jesteśmy największą konferencją technologiczną i startupową w Centralnej i Wschodniej Europie. W kwestii organizacji spełniamy międzynarodowe standardy. Mamy nadzieję, że współpraca z Remarkable Ones będzie równie udana w obszarze obsługi mediów. – podkreśla Grzegorz Borowski, CEO infoShare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj