Remarkable Ones dla infoShare

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Remarkable Ones dla infoShare

Fundacja infoShare wybrała Remarkable Ones do prowadzenia biura prasowego tegorocznej edycji konferencji, odbywającej się 17-19 maja w Gdańsku. Fundacja i Agencja planują duże zmiany w obszarze obsługi mediów podczas wydarzenia.

Remarkable Ones oraz fundacja infoShare właśnie podpisały umowę o współpracy przy tegorocznej edycji infoShare. Agencja w ramach współpracy nie tylko poprowadzi biuro prasowe konferencji, będzie także odpowiadała za pozyskanie patronów medialnych. Ponadto po ustaleniach z Fundacją, Agencja planuje usprawnić współpracę z mediami podczas wydarzenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chcielibyśmy ułatwić dziennikarzom dotarcie do speakerów zaproszonych na konferencję. Planujemy także wesprzeć startupy, które wezmą udział w konkursie i pomóc im w dotarciu do dziennikarzy potencjalnie zainteresowanych ich innowacyjnymi projektami. – przekonuje Magdalena Grabala, COO Remarkable Ones.

Pomysły na usprawnienie działań media relations dla najbliższego infoShare Remarkable Ones czerpało z rozwiązań stosowanych podczas międzynarodowych konferencji, docenianych przez dziennikarzy i blogerów.

Jesteśmy największą konferencją technologiczną i startupową w Centralnej i Wschodniej Europie. W kwestii organizacji spełniamy międzynarodowe standardy. Mamy nadzieję, że współpraca z Remarkable Ones będzie równie udana w obszarze obsługi mediów. – podkreśla Grzegorz Borowski, CEO infoShare.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij