Urszula Porębska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie METRO Properties sp. z o. o.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Urszula Porębska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie METRO Properties sp. z  o. o.

Urszula Porębska odpowiada za strategię i komunikację marketingową dla 9 centrów handlowych M1, zarządzanych przez firmę w Polsce.

Związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 19 lat. Pracowała  zarówno w centrum handlowym jak i w dziale zajmującym się zarządzaniem wszystkimi obiektami w portfolio METRO Properties.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W swojej karierze związanej z marketingiem miała wpływ na tworzenie wizerunku marki M1, jak również opracowywała strategie takich brandów jak Magnolia Park we Wrocławiu czy Centrum Handlowe Ster w Szczecinie. Do swoich największych projektów zalicza program telewizyjny Shopping Queen, którego dwa sezony obejrzało ponad 10 mln widzów oraz stworzoną w roku 2015 ogólnopolską ligę taneczną #M1Dancebattle. Wiele spośród zorganizowanych przez nią projektów zyskało uznanie w branży na rynku polskim jak i międzynarodowym.

Urszula Porębska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach na wydziale Marketing i Zarządzanie, kierunek Zarządzanie.

Prywatnie uwielbia wspinaczkę, snowboard i podróże. Długie zimowe wieczory spędza tworząc wyszukane wzory biżuterii i rozwijając swoją największą pasję związaną z modą – szycie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij