Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Play dla WOŚP, agencje Plej i Tabasco dla Play

Konsorcjum Plej i Tabasco odpowiadało za kreację i organizację strefy Play podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Hasłem przewodnim tegorocznego wydarzenia było „Kręcimy się już 25 lat”, stąd pomysł na główną atrakcję w strefie Play diabelski młyn rozświetlony ponad tysiącem lamp.
O autorze
1 min czytania 2017-01-25

Agencja Plej zapewniła również łącze światłowodowe na potrzeby realizacji aktywności technologicznych. Odwiedzającym umożliwiono wystąpienie w teledysku Play dla WOŚP, a ze strefy prowadzono live streamy sharowane i lajkowane na Facebooku przez tysiące osób. Za tę część realizacji odpowiadał dział digital Plej.

Play od 2012 roku jest głównym sponsorem i partnerem Fundacji WOŚP. W ramach współpracy z Orkiestrą pomaga w zbiórce pieniędzy przez cały rok oraz sponsoruje program „Ratujemy i uczymy ratować”. Finał WOŚP to jednodniowa zbiórka publiczna organizowana przez Fundację, która tym razem odbyła się w trzeci weekend stycznia. Po raz pierwszy w centrum wydarzeń, czyli na pl. Defilad w Warszawie, strefy partnerów działały przez dwa dni.

Konsorcjum Plej i Tabasco odpowiadało za produkcję strefy Play w czasie tegorocznego, 25. Finału WOŚP oraz towarzyszących jej aktywności technologicznych. Do zadań agencji należało również przygotowanie obecności Play podczas wejść regionalnych oraz w studiu głównym TVN w Warszawie.

Najbardziej widocznym punktem strefy Play był wysoki na 32 metry i rozświetlony ponad tysiącem lampek LED wyjątkowy diabelski młyn. W ciągu dwóch dni z przejażdżki młynem Play skorzystało kilka tysięcy osób. Dodatkowo w namiocie Play można było nagrać własny teledysk Play dla WOŚP. Powstało kilkaset personalizowanych teledysków, które trafiły do sieci oznaczone hashtagiem #playwosp2017. Ze strefy prowadzono live streamy, które na Facebooku obejrzało kilkadziesiąt tysięcy osób, a setki lajkowało. Za całą stronę techniczną oraz sharowanie teledysków odpowiadał dział digital Plej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W strefie rozdano kilka tysięcy gadżetów Play, na miejscu można było też rejestrować numery na kartę. Setki osób przybiło piątkę z gwiazdami Play, ponieważ w strefie pojawili się: Blowek, Mandzio, Gimper, Margaret, Pascal Brodnicki, Basia i Maciek oraz IsAmU.

Liderami projektu po stronie konsorcjum byli: Tomasz Karwowski – event manager Plej, Jacek Budzikowski – digital manager Plej, oraz Edwin Sadoch – project manager Tabasco.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się