Nowe udogodnienie jest dostępnie na platformie od połowy stycznia bieżącego roku. Opcja kreatora wiadomości zawiera gotowe szablony. Użytkownicy platformy mają do wyboru kilka gotowych kreacji mailingowych, na bazie których mogą tworzyć wysyłki.
„Nowe narzędzie na platformie to doskonała okazja dla marek, które dopiero zaczynają przygodę z newsletterami. Dzięki zrozumiałemu i intuicyjnemu kreatorowi, wysyłanie mailingów jest prostsze niż kiedykolwiek” – tłumaczy Tomasz Rowiński, Członek Zarządu Beemail.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dodanie nowego narzędzia do Beemail jest częścią długofalowej strategii rozwoju, która kładzie szczególny nacisk na rozbudowanie funkcjonalności platformy. Beemail biznesowo wspierane jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej – Krzysztofa Dębowskiego.