Niestandardowa kampania OOH promująca nową odsłonę kultowych Nike Air Max Classics

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niestandardowa kampania OOH promująca nową odsłonę kultowych Nike Air Max Classics

Historia kultowych Air Maxów przedstawiona została na ścianach i wbudowanych w nie witrynach w tunelach przejść podziemnych pod Rondem Dmowskiego w Warszawie.

Nike Air Max 1, 90, 95 oraz 97 należą do najbardziej rozpoznawalnych butów stworzonych przez koncern z Oregonu. Dziś prawdziwym wyzwaniem jest nie spotkać ich w centrach zatłoczonych miast – to podstawowy element miejskiego stylu oraz oczko w głowie wielu miłośników biegania. Obok historii Air Max nie można przejść obojętnie także w centralnych punktach Warszawy m.in. w tunelach pod Rotundą. Niestandardowa kampania Nike Air Max – Air Reinvented wykorzystująca m.in. przejścia podziemne realizowana jest przez dom mediowy Mindshare Polska. Dzięki zastosowanej technologii Flashpoints, fani klasycznych biegówek mogą poznać 26-letnią historię jednych z najpopularniejszych butów sportowych świata, a także zobaczyć swoje ulubione modele w nowej odsłonie – Engineered Mesh Pack.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Komunikacja nowej odsłony Air Maxów to kolejny przykład innowacyjnego wykorzystania niestandardowych nośników, takich jak przejścia w tunelach podziemnych czy stacje metra, które zdominowaliśmy przy okazji EURO 2012. Rozwiązania wykorzystane przez Nike Poland przykuwają uwagę i umożliwiają poznanie produktu, dzięki ekspozycji najnowszych modeli bezpośrednio w przestrzeni miejskiej – powiedział Krzysztof Chlebiński, Manager, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.

Poza przejściami podziemnymi, kampania wykorzystuje także siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centrum Warszawy – tuż obok Warsaw Sneaker Store, w którym dostępna jest największa kolekcja butów Nike NSW. Działania OOH wspierane są kampanią online realizowaną na serwisach wertykalnych skierowanych do młodej grupy docelowej oraz kreacjami reklamowymi w prasie lifestylowej.

Za opracowanie strategii działań mediowych, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zaprojektował i realizuje zespół Client Leadership w składzie Krzysztof Chlebiński, Manager, Maciej Małecki, Manager oraz Anna Bieńkowska, Director. Branding przejść podziemnych zrealizowany został we współpracy z CAM Media. Technologię podświetlanych paneli dostarczył Flashpoints. Za przygotowanie witryn produktowych odpowiadało G&G Studio.

Kampania reklamowa wystartowała 1 marca i będzie realizowana do 31 marca br.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij