Agencja Kalicińscy.com zadba o social media Mitsubishi Motors Polska

Polski oddział koncernu Mitsubishi Motors, producenta japońskich samochodów, słynących z najlepszych napędów 4x4, nawiązał współpracę z Kalicińscy.com. Agencja będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań komunikacyjnych oraz reklamowych...
O autorze
1 min czytania 2017-01-31

… w kanałach social mediowych Mitsubishi Motors Polska.

Media społecznościowe bez wątpienia są kluczowym narzędziem komunikacji z klientami, którzy masowo korzystają z tych kanałów a badania trendów wskazują, że to tylko początek tej rewolucji. Stąd nasza decyzja, by mocno rozwinąć ten ważny obszar i podjąć współpracę z niezwykle doświadczonym partnerem, jakim jest agencja Kalicińscy.com. Jesteśmy pewni, że wspólnie osiągniemy założone cele, które przyczynią się do wzrostu świadomości marki Mitsubishi.” – podkreśla Łukasz Wójcik – dyrektor działu marketingu i PR polskiej filii Mitsubishi Motors.   

Do zadań agencji Kalicińscy.com będzie należało prowadzenie działań w mediach społecznościowych, które będą kształtowały pozytywny wizerunek marki oraz wspierały sprzedaż oferowanych przez nią produktów. 

Strategia komunikacji mediów społecznościowych Mitsubishi jest zorientowana na cel prowadzenia pośredniej sprzedaży produktów oraz mocną integrację z działaniami PR. Kładzie ona duży nacisk na budowanie świadomości japońskich korzeni marki, dewizy Drive@earth oraz oferowanego portfolio, którego flagową cechą charakterystyczną jest napęd 4×4. Niemniej jednak, przewodnią myślą jest budowanie dialogu z konsumentami tam, gdzie to oni chcą go nawiązać i go prowadzić.” –  Michał Szczepański, Creative Strategist Kalicińscy.com 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komunikacja marki prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Kalicińscy.com odpowiedzialni będą również za reklamę marki w social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing