Każda z nas marzy o „Tiffany Blue”! Lady Gaga twarzą nowej kampanii Tiffany & Co.

Każda z nas marzy o „Tiffany Blue”! Lady Gaga twarzą nowej kampanii Tiffany & Co.
Wczoraj ogłoszono, że piosenkarka została nową ambasadorką marki i wystąpi w jej najnowszej kampanii. Zobaczcie przedsmak tego, co nas czeka podczas Super Bowl.
O autorze
1 min czytania 2017-02-01

Oficjalna premiera kampanii Tiffany’ego będzie miała miejsce podczas finału Super Bowl, na który marka wraca po 20 latach przerwy. „Wielka Gra” odbędzie się już 5 lutego, a Lady Gaga zostanie jej podwójną bohaterką – nie dość, że występuje w nowym spocie jubilera, dodatkowo będzie śpiewać podczas samego wydarzenia.

Dla marki artystkę sfotografował David Sims, który na swoim koncie ma sesje dla m.in.: Vogue, Calvina Kleina czy Yohji Yamamoto.

Reklama przewidziana przez Tiffany’ego jest początkiem nowej kampanii pod hasłem “Legendary Style” zaplanowanej przez markę na najbliższe miesiące. Do tej pory w kampanii udział wzięły: Elle Fanning i Lupita Nyong’o.

Tiffany & Co to amerykańska firma zajmująca się sprzedażą biżuterii. Jej symbolem jest kolor „Tiffany Blue”, który jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Poniżej znajdziecie inne reklamy z branży modowej z udziałem gwiazd

Słuchaj podcastu NowyMarketing





NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

A → tutaj znajdziecie reklamy, które zachęcają kobiety do pokazywania ich naturalnego piękna.

 PS 3 

W tym artykule znajdziecie również reklamy przy których marki pracowały ze znanymi reżyserami i fotografami, dzięki czemu reklamy były na bardzo wysokim poziomie. Zobaczcie koniecznie!