Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Gillette® wkracza w świat e-sportu w ramach globalnego partnerstwa z ESL jako sponsor turnieju League of Legends Intel®

Legendarny gracz League of Legends xPeke nowym globalnym ambasadorem marki.
O autorze
2 min czytania 2017-02-01

Od ponad 100 lat Gillette®, czołowa światowa marka pielęgnacji męskiej urody, współpracuje z najbardziej znanym i poważanymi sportowcami oraz ligami sportowymi na świecie. Dziś firma z dumą informuje o nowym partnerstwie z ESL, największą na świecie firmą organizującą imprezy e-sportowe, w ramach którego będzie sponsorować turniej League of Legends Intel® Extreme Masters (IEM) World Championship, który odbędzie się w Katowicach w dniach 24-26 lutego 2017 r. Twarzą Gillette w świecie gier będzie pierwszy e-sportowiec współpracujący z marką, Enrique „xPeke” Cedeño.  xPeke zasłużył na miejsce w galerii sportowych sław Gillette jako profesjonalny gracz, właściciel zespołu oraz zdobywca tytułu najbardziej wartościowego gracza (MVP) na poprzednim katowickim turnieju IEM.

Gillette na turnieju League of Legends Intel® Extreme Masters World Championship Katowice 2017

„Było to naprawdę ekscytujące i pouczające doświadczenie, kiedy zbliżyliśmy się do społeczności graczy i odkryliśmy, że zarówno zawodowi gracze jak i amatorzy, mają wiele wspólnego z innymi czołowymi sportowcami i miłośnikami sportu.  Gracze na każdym poziomie umiejętności znają znaczenie precyzji – ułamki sekund i najdrobniejsze ruchy mogą sprawić wielką różnicę. To obsesyjne dążenie do precyzji potrafimy zrozumieć lepiej, niż ktokolwiek inny – powiedział John Mang, wiceprezes, Global Gillette. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z ESL możemy dołączyć do tej ewoluującej i rosnącej społeczności”.

Demonstrując wspólną pasję dla najnowocześniejszych technologii, Gillette zaoferuje zespołom i widzom IEM Katowice możliwość dostosowania uchwytów maszynek Gillette z wykorzystaniem technologii druku 3D na stoisku RZR MKR Design Studio. Ponadto firma zapewni usługi pielęgnacyjne wszystkim zawodnikom League of Legend podczas weekendu otwarcia i zorganizuje sesje rozdawania autografów oraz inne zajęcia z xPeke’iem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gillette od wielu lat jest liderem w świecie sportu, często współpracuje z czołowymi ligami i graczami, więc jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać tak słynną międzynarodową markę w rodzinie ESL – powiedział Craig Levine, dyrektor generalny ESL North America. – Gillette rozumie rosnącą popularność e-sportu i pomoże nam zapewnić niezapomniane wrażenia fanom podczas turnieju IEM Katowice World Championship.” 

Gillette zaoferuje fanom nie tylko dostęp do RZR MKR Design Studio, ale również możliwość bliższego poznania xPeke’a, jednego z najlepszych i najbardziej nieustępliwych e-sportowców na świecie. Serial „Pursuit of Precision” pokaże fanom tego legendarnego gracza podczas jego wizyty w Gillette World Shaving Headquarters w Bostonie, gdzie będzie mówił o precyzji niezbędnej u profesjonalnego e-sportowca oraz o dodatkowej presji ciążącej na właścicielu zespołu League of Legends w czasach boomu na e-sport. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako były MVP katowickiego turnieju IEM oraz obecny właściciel zespołu, rozumiem niestrudzoną pogoń za precyzją niezbędną u najlepszego gracza, jakim tylko mogę się stać – powiedział xPeke. –Gillette ma taką samą obsesję na punkcie maszynek do golenia, jak ja na punkcie strategii w League of Legends, a ta intensywność zaangażowania uświadomiła mi, jak wiele Gillette ma wspólnego z graczami – wyjaśnił xPeke. – Jestem szczęśliwy i zaszczycony, że będę pierwszym globalnym ambasadorem Gilette ze świata e-sportu i zyskam okazję do pokazania całemu światu, jak wielkiej precyzji wymaga e-sport”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji będzie można uzyskać w kanale Gillette na YouTube’ie, gdzie 6 lutego zostanie opublikowana seria „Pursuit of Precision”.