Od ponad 100 lat Gillette®, czołowa światowa marka pielęgnacji męskiej urody, współpracuje z najbardziej znanym i poważanymi sportowcami oraz ligami sportowymi na świecie. Dziś firma z dumą informuje o nowym partnerstwie z ESL, największą na świecie firmą organizującą imprezy e-sportowe, w ramach którego będzie sponsorować turniej League of Legends Intel® Extreme Masters (IEM) World Championship, który odbędzie się w Katowicach w dniach 24-26 lutego 2017 r. Twarzą Gillette w świecie gier będzie pierwszy e-sportowiec współpracujący z marką, Enrique „xPeke” Cedeño. xPeke zasłużył na miejsce w galerii sportowych sław Gillette jako profesjonalny gracz, właściciel zespołu oraz zdobywca tytułu najbardziej wartościowego gracza (MVP) na poprzednim katowickim turnieju IEM.
Gillette na turnieju League of Legends Intel® Extreme Masters World Championship Katowice 2017
Zobacz również
„Było to naprawdę ekscytujące i pouczające doświadczenie, kiedy zbliżyliśmy się do społeczności graczy i odkryliśmy, że zarówno zawodowi gracze jak i amatorzy, mają wiele wspólnego z innymi czołowymi sportowcami i miłośnikami sportu. Gracze na każdym poziomie umiejętności znają znaczenie precyzji – ułamki sekund i najdrobniejsze ruchy mogą sprawić wielką różnicę. To obsesyjne dążenie do precyzji potrafimy zrozumieć lepiej, niż ktokolwiek inny – powiedział John Mang, wiceprezes, Global Gillette. – Cieszymy się, że dzięki współpracy z ESL możemy dołączyć do tej ewoluującej i rosnącej społeczności”.
Demonstrując wspólną pasję dla najnowocześniejszych technologii, Gillette zaoferuje zespołom i widzom IEM Katowice możliwość dostosowania uchwytów maszynek Gillette z wykorzystaniem technologii druku 3D na stoisku RZR MKR Design Studio. Ponadto firma zapewni usługi pielęgnacyjne wszystkim zawodnikom League of Legend podczas weekendu otwarcia i zorganizuje sesje rozdawania autografów oraz inne zajęcia z xPeke’iem.
„Gillette od wielu lat jest liderem w świecie sportu, często współpracuje z czołowymi ligami i graczami, więc jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać tak słynną międzynarodową markę w rodzinie ESL – powiedział Craig Levine, dyrektor generalny ESL North America. – Gillette rozumie rosnącą popularność e-sportu i pomoże nam zapewnić niezapomniane wrażenia fanom podczas turnieju IEM Katowice World Championship.”
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Gillette zaoferuje fanom nie tylko dostęp do RZR MKR Design Studio, ale również możliwość bliższego poznania xPeke’a, jednego z najlepszych i najbardziej nieustępliwych e-sportowców na świecie. Serial „Pursuit of Precision” pokaże fanom tego legendarnego gracza podczas jego wizyty w Gillette World Shaving Headquarters w Bostonie, gdzie będzie mówił o precyzji niezbędnej u profesjonalnego e-sportowca oraz o dodatkowej presji ciążącej na właścicielu zespołu League of Legends w czasach boomu na e-sport.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Jako były MVP katowickiego turnieju IEM oraz obecny właściciel zespołu, rozumiem niestrudzoną pogoń za precyzją niezbędną u najlepszego gracza, jakim tylko mogę się stać – powiedział xPeke. –Gillette ma taką samą obsesję na punkcie maszynek do golenia, jak ja na punkcie strategii w League of Legends, a ta intensywność zaangażowania uświadomiła mi, jak wiele Gillette ma wspólnego z graczami – wyjaśnił xPeke. – Jestem szczęśliwy i zaszczycony, że będę pierwszym globalnym ambasadorem Gilette ze świata e-sportu i zyskam okazję do pokazania całemu światu, jak wielkiej precyzji wymaga e-sport”.
Więcej informacji będzie można uzyskać w kanale Gillette na YouTube’ie, gdzie 6 lutego zostanie opublikowana seria „Pursuit of Precision”.