Tomasz Pisanko nowym head of strategy w Artegence

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Pisanko nowym head of strategy w Artegence

Będzie odpowiadał za tworzenie kompleksowej strategii komunikacji dla Klientów agencji.

Tomek posiada 12 lat doświadczenia w branży reklamowej, które zdobywał pracując m.in. jako strategy director w Scholz & Friends Warsaw oraz Grey Group Poland . Portfolio jego klientów to m.in. PKO BP, Tchibo, Mercedesa, NP Pharma, PKP Intercity czy Gothaer. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij