Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwszego Dnia Wiosny namalujmy dzieciom lepszą przyszłość

Już w czwartek 21 marca 2013 r. o godzinie 10:00 na Placu Defilad w Warszawie stanie „SOS Wioska Dziecięca”. Happening organizowany jest w ramach akcji Stowarzyszenia „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”.
O autorze
1 min czytania 2013-03-18

Ambasadorka Stowarzyszenia Natalia Kukulska wraz z podopiecznymi SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach pokoloruje 4 wioskowe domy jako symbol 4 SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Do zabawy będą mogli również przyłączyć się warszawiacy i kreatywnie spędzić Pierwszy Dzień Wiosny. Efekt pracy będzie można podziwiać przez kilka kolejnych dni, jako niestandardowy nośnik reklamowy projektu zachęcającego do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia.

Podczas trwania imprezy będzie można posłuchać gry na bębnach w wykonaniu podopiecznych Stowarzyszenia, zagrać w piłkę na boisku pneumatycznym lub minigolfa. Dla najmłodszych przygotowano oddzielną strefę, do której dzieci zostaną zaproszone by namalować obrazki.

Planowane przedsięwzięcie to doskonała alternatywa spędzenia „dnia wagarowicza” i zaangażowania się w pomoc najbardziej potrzebującym. Happening ma zachęcić do rozmowy o sytuacji porzuconych i osieroconych dzieci w Polsce oraz do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj