Ambasadorka Stowarzyszenia Natalia Kukulska wraz z podopiecznymi SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach pokoloruje 4 wioskowe domy jako symbol 4 SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Do zabawy będą mogli również przyłączyć się warszawiacy i kreatywnie spędzić Pierwszy Dzień Wiosny. Efekt pracy będzie można podziwiać przez kilka kolejnych dni, jako niestandardowy nośnik reklamowy projektu zachęcającego do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia.
Podczas trwania imprezy będzie można posłuchać gry na bębnach w wykonaniu podopiecznych Stowarzyszenia, zagrać w piłkę na boisku pneumatycznym lub minigolfa. Dla najmłodszych przygotowano oddzielną strefę, do której dzieci zostaną zaproszone by namalować obrazki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Planowane przedsięwzięcie to doskonała alternatywa spędzenia „dnia wagarowicza” i zaangażowania się w pomoc najbardziej potrzebującym. Happening ma zachęcić do rozmowy o sytuacji porzuconych i osieroconych dzieci w Polsce oraz do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.