TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania „Coca-Cola w nowej odsłonie”

W styczniu informowaliśmy, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka).
O autorze
1 min czytania 2017-02-01

Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.  Dziś ruszyła kampania marketingowa pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant”. 

Kampania komunikujaca ideę Jednej Marki oraz budująca świadomość wyboru

Od stycznia br. konsumenci mogą już zobaczyć portfolio Coca-Cola w nowej, ujednoliconej identyfikacji wizualnej. Charakterystycznym elementem jest czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. Rozpoczynająca się kampania skoncentrowana jest na komunikacji tej zmiany oraz edukacji dotyczącej wyboru między Coca-Cola Regular a Coca-Cola Zero Cukru. Wśród zaplanowanych przez markę zintegrowanych formatów reklamowych znalazły się: spot reklamowy emitowany

w wybranach stacjach telewizyjnych oraz w internecie, kampania outdoorowa oraz kampania z wykorzystaniem bankomatów. Ponadto w obszarze komunikacji digital zaplanowano współpracę z wyselekcjonowaną grupą blogerów i youtuberów oraz wsparcie reklamowe na największych portalach internetowych. Odsłona kampanii „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” widoczna będzie również na kanałach społecznościowych, poprzez dedykowane działania PR oraz w punktach sprzedaży. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odpowiedzialnością firmy Coca-Cola jest wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów i odpowiadanie na nie. Zależy nam, aby oferować produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumenta. Strategia ‘One Brand’ to budowanie na sile marki Coca-Cola, aby edukować konsumenta w zakresie świadomej konsumpcji i możliwości dokonywania wyboru. – mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services. 

Strategia Jedna Marka

Założeniem jest pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, która posiada swoje różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość, że niezależnie od tego, jaki wariant, odpowiadający swoim oczekiwaniom, konsument wybierze, zawsze otrzyma wspaniały smak Coca-Cola i orzeźwienie. By podkreślić wybór oparty wyłącznie o osobiste preferencje dotyczące zawartości cukru, kaloryczności czy wielkości opakowania, wszystkie warianty Coca-Cola dostępne na rynku są komunikowane i promowane wspólnie. W Polsce są to Coca-Cola Regular i Coca-Cola Zero Cukru.  Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową „Taste the Feeling”.   

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – SMG Liquid Thread. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej na profilu Facebook, Twitter, Instagram