Kiedy ostatni raz mówiłeś mamie, że ją kochasz? Nowa kampania PKO

Kiedy ostatni raz mówiłeś mamie, że ją kochasz? Nowa kampania PKO

PKO Bank Polski już po raz kolejny wyszedł na ulicę z Martinem Stankiewiczem. Tym razem podczas sondy zadali, na pozór łatwe pytanie, ale przysporzyło ono warszawiakom wiele kłopotu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#MiłośćMamyZaZero to wzruszająca kampania w której promowana jest oferta otwarcia konta dla Młodych w PKO. Każdy uczestnik promocji otrzyma, w zamian za otwarcie konta, 10 kodów promocyjnych, które można wymienić na bilety w kasach kin Cinema City albo Helios. W puli akcji jest 10 tys. biletów.

Już we wrześniu mieliśmy okazję zobaczyć popularnego youtubera we współpracy z PKO. Podczas kampanii „Dużo za zero”  w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstały murale z grafiką przedstawiającą zero złotych. Są one jednocześnie tłem spotu z udziałem Stankiewicza.

PS

Swojego czasu głośna była kampania IKEA, do której zaproszono osoby mieszkające obok siebie, ale o tym nie wiedzące. Usadzono je na krzesłach tyłem do siebie tak, by nie mogli zobaczyć rozmówcy.

PS 2

Empik z kolei zorganizował sondę, w której pytał polaków o kulturę. Zobaczcie efekt!

PS 3

A  → tutaj możecie przeczytać o kampanii, przy której Samsung współpracuję z youtuberem Dem3000. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij