Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe TIGERY – dla prawdziwych mężczyzn

TIGER odkrył kluczowe potrzeby współczesnego mężczyzny i odpowiada na nie rozszerzeniem oferty funkcjonalnych napojów energetycznych. Dwie nowe propozycje marki – TIGER Sex Hunter i TIGER Wall Street – to propozycje, które zainteresują każdego łowcę mocnych wrażeń!
O autorze
1 min czytania 2017-02-02

Czego pragną prawdziwi mężczyźni? TIGER odpowiada na to pytanie w swoim stylu. Według analizy Tygrysa ich potrzeby bazują na dwóch priorytetowych kwestiach – marzą o pieniądzach i miłości. Właśnie dlatego nowe propozycje TIGERA powstały, by wspierać konsumentów w zdobywaniu prawdziwych pieniędzy i w wytrwałym poszukiwaniu miłości. Z hasłem „MAKE LOVE & MAKE MONEY” innowacyjne propozycje TIGERA szturmem wchodzą na sklepowe półki! 

TIGER Wall Street pomaga zarabiać pieniądze! To napój  o smaku mango-acai-limonka, a w swoim składzie posiada dodatkowo bacopę – naturalny składnik pobudzający umysł i wspierający funkcje organizmu. To idealny produkt dla wszystkich Tygrysów, którzy odnaleźliby się na Wall Street, bo chcą wydajniej pracować i stać się milionerami!   

TIGER Sex Hunter z kolei powstał, by wspomagać witalność i niezawodność w miłosnych podbojach. Napój  o smaku mojito zawiera w składzie cynk oraz ekstrakty z wyjątkowych ziół, takich jak kocimiętka i koci pazur. Po tę propozycję powinni sięgnąć nie tylko uwodziciele, ale wszyscy, którzy chcą kochać jeszcze lepiej, częściej i mocniej.

Dwie nowe mocne propozycje TIGERA z pewnością niejednemu zawrócą w głowie dawką potężnej energii!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Start sprzedaży: 1.02.2017 r.

Cena sugerowana na półce: 1,99 zł

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Typ i wielkość opakowania jednostkowego: puszka 250 ml

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Typ i wielkość opakowania zbiorczego: tacka, 12szt.