Platforma umożliwia głosowanie na ulubiony utwór i pomoc chorym dzieciom. Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej, jak m.in.: Maryla Rodowicz, Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska czy Piotr Kupicha.
– Naszym celem jest zbiórka funduszy na cel charytatywny, który przyczyni się do leczenia lub rehabilitacji dzieci. Po uzbieraniu wymaganej kwoty, zostanie ona przeznaczona na zakup sprzętu medycznego. Wszystko przedstawione jest w ciekawy i atrakcyjny dla użytkownika sposób. Mamy nadzieję, ze zachęci to Internautów do czynnego uczestnictwa w zabawie i pozwoli na zebranie jak największej ilości środków finansowych – komentuje Joanna Czyżewska, rzecznik prasowy kampanii MUSIC FOR LIFE.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Portal www.musicforlife.pl to nie tylko miejsce odkrywania nowych talentów. Serwis zawiera również aktualności o gwiazdach, informacje o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym. W ramach kampanii odbywać się będą także wydarzenia promujące ideę kampanii. Strona połączona jest z portalem Facebook.
– Stworzony serwis internetowy został zintegrowany z wirtualnym systemem płatności. Głosujący mają możliwość oddania głosu na ulubiony utwór i jednym kliknięciem przekazanie dowolnej kwoty na określony cel charytatywny. To ciekawy sposób na zaangażowanie Internautów w akcję charytatywną, jednocześnie dostarczając im dużą ilość dobrej rozrywki – komentuje Artur Wolniewicz, Account Manager eFRESH.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024