Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy członek zarządu i dyrektor marketingu w grupie Promedica24

Od 1 grudnia 2016r. w zarządzie Promedica24, europejskiego lidera rynku opieki nad seniorami, zasiada Piotr Haładus. Jako szef marketingu – CMO – całej grupy kapitałowej odpowiada za marketing na wszystkich rynkach działania Promedica24, a także...
O autorze
1 min czytania 2017-02-06

…za proces utrzymania i obsługi klientów oraz sprzedaż usług opiekuńczych w Polsce. 

Nowy członek zarządu Promedica24 przez ostatnie lata pracował w Groupon Polska, gdzie rozwijał największą linię biznesową firmy – usługi lokalne. W Groupon Polska zajmował się również ofertami turystycznymi, a także – w strukturach firmy we Francji i regionie EMEA – sprzedażą i pozyskiwaniem ofert związanych z podróżą i ich wymianą pomiędzy poszczególnymi krajami, w których działa firma.   

Wcześniej pracował w TUI Poland, gdzie pełnił m.in. funkcje dyrektora marketingu i e-commerce oraz dyrektora marketingu i sprzedaży. W latach 2003-2008 związany był z American Institute For Foreign Study, w którym odpowiadał za sprzedaż i marketing programów wymiany kulturowej między Europą i Stanami dnoczonymi w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. 

Nowy członek zarządu Promedica24 jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Opolskim. Pasjonuje się marketingiem i rozwojem technik sprzedażowych. Wolny czas poświęca rodzinie – żonie i dwóm synom. Piotr Haładus ma 37 lat. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym zadaniem nowego członka zarządu Promedica24 będzie rozwój i wzmocnienie obszarów marketingu i wsparcie sprzedaży. Piotr Haładus chce również wdrożyć spójną strategię marketingową dla Wlk. Brytanii oraz Niemiec, czyli krajów, w których Promedica24 z powodzeniem sprzedaje swoje usługi. Jak sam deklaruje, zależy mu na wzroście rozpoznawalności marki, zarówno w Polsce, jak i w dwóch pozostałych krajach, z których firma rekrutuje opiekunki i opiekunów osób starszych, tj. Bułgarii i Rumunii. Celem jego działań będzie również wsparcie rekrutacji nowych opiekunek i opiekunów osób starszych i budowa w świadomości społecznej nowego zawodu – opiekuna osoby starszej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing