Nowa kampania Velvet z okazji dwudziestolecia marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Velvet z okazji dwudziestolecia marki

Marka Velvet - lider papierowych produktów higienicznych od 1.02.2017 rusza z nową kampanią reklamową z okazji dwudziestu lat obecności na polskim rynku. Hasłem kampanii jubileuszowej jest: Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu.

Obecna w Polsce od 1997 roku marka Velvet, jest jedną z najważniejszych na rynku produktów higienicznych takich jak papier toaletowy, nawilżany papier toaletowy, chusteczki higieniczne i uniwersalne, ręczniki papierowe, chusteczki nawilżane dla dzieci, płatki i patyczki kosmetyczne. Produkty Velvet są doskonale znane przez konsumentów ze swojej miękkości i komfortu, który zapewniają każdego dnia, w domu, pracy, szkole, podróży i na spacerze. Marka Velvet bardzo dynamicznie się rozwija i każdego roku wprowadza nowości, które odpowiadają na trendy i potrzeby konsumentów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nową, rocznicową kampanię reklamową zaplanował dom mediowy Zenith. Natomiast za kreację i nadzór nad produkcją spotów reklamowych odpowiadał Concept House. Kampania telewizyjna jest zaplanowana w stacjach ogólnopolskich, w kanałach głównych i tematycznych. Ponadto spoty będą emitowane w VOD oraz na profilu facebookowym marki „Świat Velvet”. Hasłem kampanii reklamowej jest „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”. Marka Velvet pomaga nam w życiu, ułatwia codzienne zadania, towarzyszy w chwilach wzruszenia i radości, kiedy śmiejemy się do łez. Pomaga pielęgnować delikatną skórę najmłodszych. 

Marka Velvet z okazji dwudziestolecia na rynku przygotowała rocznicowe opakowania produktów, a także specjalne promocje dla konsumentów.   

W lutym 2017 roku rusza także kampania PR, która została zaplanowana przez Agencję PR Room. Działania skierowane do mediów są spójne z hasłem kampanii „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”, pogłębione o ciekawe tematy związane z najnowszymi trendami konsumenckimi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij