„Cieszymy się, że Maciek dołączył do nas. Jest niezwykle pozytywną i pełną pasji osobą. Wzmocni nasz zespół w tworzeniu unikalnych i prawdziwie angażujących rozwiązań.” – powiedział Igor Kaleński, prezes BBDO Warszawa.
Maciej od 12 lat jest związany z rynkiem mediów i reklamy. Ma na koncie ponad 500 zrealizowanych kampanii i projektów, które często były nagradzane na konkursach reklamowych. Wcześniej pracował w między innymi w Starcom MediaVest Group i K2. Jest Absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024