Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lotte Wedel i PAYBACK kontynuują współpracę B2B

Lotte Wedel, najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, przedłużyła umowę o współpracy z Programem PAYBACK, pierwszym i największym multipartnerskim Programem Bonusowym w naszym kraju.
O autorze
1 min czytania 2017-02-07

PAYBACK realizuje we współpracy z Wedlem autorski model wsparcia sprzedaży kierowany do 2 tysięcy sklepów detalicznych działających w kanale tradycyjnym.

Model marketingowy zaprojektowany przez PAYBACK dla Lotte Wedel, który wystartował w lutym 2016 roku, będzie działać co najmniej do 31 stycznia 2018 roku. Jego zadaniem jest motywowanie właścicieli i osób zarządzających punktami sprzedaży do realizacji celów sprzedażowych, jakościowych i innych (związanych, np. z lokalizacją materiałów promocyjnych).

Poza odpowiedzeniem na wyzwania czysto sprzedażowe, takie jak podniesienie wolumenu obrotów, zależało nam również na promowaniu wybranych produktów oraz na budowaniu i utrzymaniu trwałej relacji z naszymi klientami. Chcemy nagradzać te sklepy, które najlepiej wywiązują się z tych zadań, a także motywować inne punkty sprzedaży do systematycznego rozwoju. Dotychczasowe wyniki współpracy z PAYBACK pokazują, że realizacja tych wszystkich planów jest możliwa, a wykorzystanie mechanizmu punktowego sprawdza się także w sektorze B2B – komentuje Magdalena Kołodziejska, PR Manager z Lotte Wedel.

Metodologia przedsięwzięcia bazuje na znanym milionom polskich konsumentów Programie PAYBACK. Uczestnicy programu zbierają punkty, które następnie mogą wymieniać na dowolne nagrody z szerokiego katalogu, kody rabatowe i kupony na zakupy u wybranych partnerów PAYBACK.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PAYBACK we współpracy z Wedlem uruchomił również platformę internetową dla uczestniczących w programie, dzięki której mogą oni śledzić aktualne cele, sprawdzać saldo punktowe i dostępne nagrody. Strona umożliwia również komunikację z odpowiednim przedstawicielem handlowym Wedla i uzyskanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. PAYBACK koordynuje również stałą komunikację z partnerami Wedla przy użyciu innych narzędzi, takich jak e-maile czy SMSy. Do dyspozycji uczestników jest również call center.

Punkty można zbierać w całym programie multipartnerskim, a zatem droga do nagród dla uczestników modelu marketingowego Wedla i PAYBACK może być krótsza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się