TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lotte Wedel i PAYBACK kontynuują współpracę B2B

Lotte Wedel, najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, przedłużyła umowę o współpracy z Programem PAYBACK, pierwszym i największym multipartnerskim Programem Bonusowym w naszym kraju.
O autorze
1 min czytania 2017-02-07

PAYBACK realizuje we współpracy z Wedlem autorski model wsparcia sprzedaży kierowany do 2 tysięcy sklepów detalicznych działających w kanale tradycyjnym.

Model marketingowy zaprojektowany przez PAYBACK dla Lotte Wedel, który wystartował w lutym 2016 roku, będzie działać co najmniej do 31 stycznia 2018 roku. Jego zadaniem jest motywowanie właścicieli i osób zarządzających punktami sprzedaży do realizacji celów sprzedażowych, jakościowych i innych (związanych, np. z lokalizacją materiałów promocyjnych).

Poza odpowiedzeniem na wyzwania czysto sprzedażowe, takie jak podniesienie wolumenu obrotów, zależało nam również na promowaniu wybranych produktów oraz na budowaniu i utrzymaniu trwałej relacji z naszymi klientami. Chcemy nagradzać te sklepy, które najlepiej wywiązują się z tych zadań, a także motywować inne punkty sprzedaży do systematycznego rozwoju. Dotychczasowe wyniki współpracy z PAYBACK pokazują, że realizacja tych wszystkich planów jest możliwa, a wykorzystanie mechanizmu punktowego sprawdza się także w sektorze B2B – komentuje Magdalena Kołodziejska, PR Manager z Lotte Wedel.

Metodologia przedsięwzięcia bazuje na znanym milionom polskich konsumentów Programie PAYBACK. Uczestnicy programu zbierają punkty, które następnie mogą wymieniać na dowolne nagrody z szerokiego katalogu, kody rabatowe i kupony na zakupy u wybranych partnerów PAYBACK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PAYBACK we współpracy z Wedlem uruchomił również platformę internetową dla uczestniczących w programie, dzięki której mogą oni śledzić aktualne cele, sprawdzać saldo punktowe i dostępne nagrody. Strona umożliwia również komunikację z odpowiednim przedstawicielem handlowym Wedla i uzyskanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. PAYBACK koordynuje również stałą komunikację z partnerami Wedla przy użyciu innych narzędzi, takich jak e-maile czy SMSy. Do dyspozycji uczestników jest również call center.

Punkty można zbierać w całym programie multipartnerskim, a zatem droga do nagród dla uczestników modelu marketingowego Wedla i PAYBACK może być krótsza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się