Skoda Superb Sportline

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Skoda Superb Sportline

Stworzenie sesji z lokowaniem produktu nie jest prostym zadaniem, zwłaszcza jeżeli zamierzeniem jest połączenie blogera modowego, którego stylizacje są synonimem sł owa klasyczny z samochodem o sportowej i nowoczesnej linii.

Tak był o w przypadku sesji produktowej Skody Superb Sportline - nowego modelu zaprezentowanego przez producenta, oraz sesji z udział em influencera - w tym przypadku Michał a Kędziory znanego jako Mr. Vintage, który przygotował  cykl 5 artykuł ów na temat klasyków mody męskiej, które trafił y do mody codziennej ze sportu.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Idąc w ten projekt, chcieliśmy pokazać, że Superb to nie tylko limuzyna ale również auto, ze sportowym charakterem, a odsłona wersji Sportline był a idealnym dla tego momentem. Zastanawialiśmy się jak połączyć sport, modę i elegancję, a jako, że przy launchu modelu Superb III współpracowaliśmy z Mr. Vintage  to chcieliśmy połączyć te 3 rzeczy w jedną spójną całość.” - mówi Paweł Witek ze Skody.  

"Chcieliśmy zrealizować dwie różne sesje zdjęciowe w tym samym miejscu i w tym samym czasie. Każda sesja miał a inny cel: pierwsza, reklamowa, miał a jak najlepiej eksponować sportowy samochód na tle pięknego polskiego krajobrazu. Druga sesja miał a kompletnie inny charakter i miał a znaleźć się na blogu poświęconym męskiej modzie. Zdjęcia musiał y być bardzo estetyczne, dopasowane do dotychczasowej komunikacji blogera, a samochód miał  się pojawiać na zdjęciach bardzo naturalnie wkomponowany w kadr i kontekstowo dopasowany do całej historii jaką opowiadały ujęcia.”- przedstawia założenia projektu Paweł Osiak, Senior Specialist z MediaCom Beyond Advertising, agencji na zlecenie której realizowane był y sesje zdjęciowe.

“Ta realizacja to przykład bardzo dojrzałej współpracy między marką a influencerem. Produkt pojawił  się na zdjęciach w sposób nieinwazyjny, a bloger przede wszystkim koncentrował  się na zaprezentowaniu swoich stylizacji. Elegancki, sportowy samochód był tylko elementem towarzyszącym, który doskonale koresponduje z linią programową bloga.” - mówi Maciej Sawicki, Head of Production Mumin’s Interactive.

Obie sesje (produktowa i ilustrująca artykuł y) miał y miejsce w tym samym czasie, co był o wielkim wyzwaniem dla zespoł u produkcyjnego Mumin’s Interactive, pracującej na zlecenie agencji Mediacom Beyond Advertising:

  • logistyka i planowanie cał ego planu zdjęciowego (dostępny był  tylko 1 samochód)- research i dobór odpowiednich miejsc i plenerów,  
  • zabezpieczenie całego projektu na wypadek niesprzyjającej aury (zdjęcia miały miejsce pod koniec października, więc kapryśna pogoda i krótkie dni mogły wpłynąć negatywnie na pracę ekipy).

"Shoot realizowany był  pod koniec października, chcieliśmy pokazać piękne polskie krajobrazy w jesiennej aranżacji. To założenie artystyczne jest równie odważne, co niebezpieczne, bo w tym w okresie pogoda jest nieobliczalna.  Dlatego cały czas mieliśmy plan B w postaci zarezerwowanego i wyposażonego studia do którego mogliśmy wejść z dnia na dzień.” - mówi Sawicki.

"W przypadku tego projektu mieliśmy duże wyzwanie. Dom produkcyjny Mumin's poradził sobie z tym zadaniem wzorowo, praca na planie obu sesji przebiegał a płynnie i bezproblemowo. Profesjonalizm obu fotografów, którzy w momencie wejścia na plan zdjęciowy mieli przygotowane konkretne wizje na ujęcia spowodowały, że jakość stworzonych materiałów przerosła nasze oczekiwania.”- dodaje Paweł Osiak z Mediacom Beyond Advertising.

Na planie pracowały dwie niezależne ekipy obsł ugujące dwóch fotografów (Tomasza Albina i Łukasza Znojka) oraz zespół  odpowiedzialny za stworzenie teasera video, który miał przedstawić współpracę influencera i producenta samochodu - w sumie ponad 30 osób.  

Powstał świetny materiał , 2ch fotografów, 2 różne sesje zdjęciowe, video z making of, jedno piękne auto i przepiękne mazury – nie był o szansy na to aby się nie udał o. Mimo kilku drobnych problemów przed rozpoczęciem produkcji wszystko poszło gładko. Mr. Vintage, Tomek Albin, Łukasz Znojek i cała ekipa spisali się na medal.” - wspomina Paweł  Witek. 

Nie tylko aura i logistyka, a także dobór miejsc stanowiących tło do zdjęć musiał być odpowiedni. W większości przypadków był y to obiekty związane ze sportem i na otwartej przestrzeni, co także nie ułatwiał o pracy ekipie produkcyjnej. 

Zrobiliśmy staranny research lokacji. Mieliśmy pokazać samochód w sportowym kontekście, w lokacjach, które są malowniczo położone. Udał o nam się znaleźć jeden z najpiękniejszych kortów w Polsce, położony w środku lasu z malowniczym widokiem na mazurskie pola. Sesję jeździecką zrealizowaliśmy min. w XIX wiecznej stajni w kompleksie pałacowym Pacółtowo. Sesja żeglarska zrealizowana został a w Olszynie. Wykorzystaliśmy nowoczesną, stylową infrastrukturę, która powstał a nad jeziorem Ukiel.”- mówi Sawicki.

Postprodukcja materiał u trwał a ponad miesiąc. Jej wynikiem są zdjęcia, które możemy zobaczyć na blogu Mr. Vintage.

Film dostępny tutaj:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij