Youtuberzy w świecie Złomowiska PL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Youtuberzy w świecie Złomowiska PL

Najnowszy sezon kultowego programu Discovery Channel wspiera kampania z udziałem polskich influencerów - Cyber Mariana, ŚmiechawaTV i Chwytaka. Kampanię realizuje agencja LiquidThread.

„Złomowisko PL” to serial dokumentalny o zbieraczach złomu, który pokochali polscy widzowie. Pierwszy odcinek nowego sezonu widzowie zobaczą na Discovery Channel  już 8 lutego o 22:00.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W działania promujące serię w Internecie zostali zaangażowani polscy youtuberzy: Cyber Marian, ŚmiechawaTV i Chwytak, którzy razem z bohaterami stworzyli filmy odwołujące się do tematyki programu. Każdy ze spotów utrzymany jest w estetyce i w stylu charakterystycznym dla danego influencera.

Dobrze znany z produkcji niesamowitych parodii trailerów, Cyber Marian, przygotował spot odwołujący się do estetyki filmów postapokaliptycznych: na planie zbudowane zostały specjalne pojazdy, zaangażowani zostali kaskaderzy, grupa rekonstrukcyjna oraz statyści. Wyprodukowany z rozmachem film obfituje w efekty specjalne.

Występują w nim: Cyber Marian, Chwytak & DJ Wiktor, ŚmiechawaTV, Bractwo B.O.B  oraz bohaterowie programu Złomowisko PL: Krzykacz i Siwy Edek, bracia Stalowi i ich nieustraszone orły oraz nowa ekipa ze Śląska - eksperci od autokasacji. Sam film przedstawia walkę o… stary rower, który dla jednych jest cenną pamiątką, a dla innych kawałkiem złomu.  

 

Ten film to jest właśnie to co chciałbym robić na YouTube, czyli jajca z wielkim rozmachem. Na planie miałem 50 osób, profesjonalnych kaskaderów, grupy rekonstrukcyjne, ratowników medycznych, statystów, drony i pojazdy budowane specjalnie pod mój film. Ale najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że pracowałem z marką, która dała mi wolną rękę przy wymyślaniu scenariuszy.” – komentuje Cyber Marian.

Oprócz trailera opublikowany został także teledysk w wykonaniu Chwytaka oraz Making of autorstwa youtuberów z kanału ŚmiechawaTV. Warty uwagi jest fakt, że materiały zostały opublikowane jednocześnie na trzech zasięgowych kanałach youtuberów – każdy film na końcu przekierowuje do dwóch pozostałych i jest uzupełnieniem dla opowiedzianej historii.

 

W ramach kampanii influencerzy prowadzą działania na swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja LiquidThread.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij