Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Czteryczwarte dla marki Dermika

Po wygranym przetargu firma Czteryczwarte Brand Design stworzyła nowy wizerunek opakowań dla marki Dermika. Efekty rozpoczętej w 2016 roku współpracy można już oglądać na półkach drogerii.
O autorze
1 min czytania 2017-02-09

Dermika to powstała ponad 20 lat temu marka kosmetyków z segmentu premium, oferująca Polkom najnowsze zachodnie technologie w przystępnych, krajowych cenach. Przez lata budowana jako marka luksusowa, z czasem zaczęła zaczęła tracić jednolity charakter marki i wizerunek.  

Czteryczwarte stanęło przed zadaniem oddania poprzez design pierwotnego ducha marki – eleganckiej, z klasą, nieco tajemniczej, a także podniesienia jej postrzeganej jakości i ujednolicenia designu opakowań. Celem projektu było opracowanie identyfikacji wizualnej odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie i stworzenie spójnej architektury, w oparciu o którą będą powstawały opakowania do poszczególnych linii produktowych.

Koncept wypracowany przez naszych projektantów w pełni realizuje założenia strategiczne marki. Osią projektu stała się litera „D”, która przybiera coraz to nowe formy, jest subtelną ozdobą, zwieńczeniem projektu, a jednocześnie buduje unikalność i wyróżnialność produktów Dermika na półce – powiedziała Julia Poławska-Jarząb, Project Manager w Czteryczwarte Brand Design.

Uwzględniając dotychczasowy dorobek marki, projektanci z Czteryczwarte stworzyli nową, uporządkowaną architekturę, umożliwiającą tworzenie eleganckich, kobiecych opakowań. Jak dotąd przełożyli ją również na 15 linii kosmetyków (łącznie ponad 80 SKU), które sukcesywnie są wprowadzane na rynek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj