To będzie miłość od pierwszej filiżanki! Ruszyła kampania nowych kaw Tchibo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
To będzie miłość od pierwszej filiżanki!  Ruszyła kampania nowych kaw Tchibo

Marka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą nowe rodzaje kawy: Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Ziarna Tchibo Barista wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych. Na uwagę zasługuje także opakowanie i jego zamknięcie – to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce!

Celem kampanii jest zachęcenie miłośników najwyższej jakości kawy do spróbowania dwóch nowości od Tchibo: Barista Espresso i Barista Caffe Crema oraz zwrócenie uwagi na innowację, jaką jest zupełnie nowy sposób zamknięcia. Opakowania z nowymi kawami Tchibo otwiera się i zamyka za pomocą korka, co pozwala zachować pełny aromat i cieszyć się optymalną świeżością smaku. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wierzymy, a nawet jesteśmy przekonani, że pierwsze spotkanie koneserów kawy z naszymi nowościami, Barista Espresso i Barista Caffe Crema, będzie miłością od pierwszej filiżanki. Dlaczego? Bo to prawdziwe klejnoty wśród kaw, wypalane przy użyciu bębnowych maszyn prażalniczych – tradycyjnie, tak jak robiono to przed stu laty, w innowacyjnym opakowaniu pozwalającym zachować pełny aromat i świeżość smaku. I właśnie z takim przekazem realizujemy kampanię – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Kampania potrwa do końca lutego i obejmuje Internet, prasę oraz outdoor. W prasie (9 tytułów: Polityka, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, National Geographic, Traveller, Focus, Glamour, Claudia, Gala) pojawią się całostronicowe reklamy Barista Espresso i Barista Caffe Crema – przedstawionych jako klejnoty wśród kaw. Komunikacja outdoorowa obejmuje osiem największych miast w Polsce, gdzie wykorzystane zostaną różne nośniki reklamowe typu billboard (m.in. z oświetleniem frontlight). W internecie natomiast Barista pojawi się m.in. w portalu NaTemat, w serwisie Player.pl z formatami wizerunkowymi Screening i Wide Branding oraz w mediach społecznościowych.

- W mediach społecznościowych opowiemy o naszej kawie za pomocą formatu Canvas, ponieważ zależy nam na tym, aby wprowadzić użytkowników urządzeń mobilnych w świat kawy w sposób, który będzie dla nich angażujący. Wykorzystując targetowanie lookalike dotrzemy do ludzi, którzy są zainteresowani kawą o najwyższej jakości – mówi Paweł Dąbrowa, specjalista mediów społecznościowych Tchibo.

Wsparcie mediowe dla Baristy potrwa do końca lutego. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative. Kreację i strategię przygotowali wspólnie: Gutenberg Networks oraz DDB&Tribal. Produkcję online: Happy Endians. Za wsparcie w mediach społecznościowych odpowiada DDB&Tribal. Komunikacją PR zajęła się agencja M-int PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij