Artur Brzęczkowski (Allegro): Internet to moje środowisko

Artur Brzęczkowski (Allegro): Internet to moje środowisko

Kolejną osobą, która zmierzyła się z naszą Marketingową 11 jest Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są...

wyczucie czasu i potrzeb, obserwacja konkurencji i rynku, analizy, szybka i skuteczna reakcja oraz bycie w centrum zmian (Social, Local and Mobile trends).  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

kontrakt z Onetem. Nastąpił wówczas szybki przyrost rejestracji oraz wzrost znajomości marki.  

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

wejście na rynek w Polsce silnego zagranicznego konkurenta o bardzo znanej marce i zrobienie wszystkiego, by go pokonać już na starcie.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Pod Skrzydłami Allegro 2007.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

nie do końca kampania, ale sposób w jaki w Polsce pojawiły się Google i Facebook, jak szybko zawładnęły rynkiem i zdobyły przewagę.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu to...

wykorzystanie social mediów, gier oraz aplikacji mobilnych do pozyskiwania jakościowego ruchu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij