1. W marketingu internetowym najważniejsze są...
wyczucie czasu i potrzeb, obserwacja konkurencji i rynku, analizy, szybka i skuteczna reakcja oraz bycie w centrum zmian (Social, Local and Mobile trends).
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...
kontrakt z Onetem. Nastąpił wówczas szybki przyrost rejestracji oraz wzrost znajomości marki.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...
wejście na rynek w Polsce silnego zagranicznego konkurenta o bardzo znanej marce i zrobienie wszystkiego, by go pokonać już na starcie.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...
Pod Skrzydłami Allegro 2007.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...
nie do końca kampania, ale sposób w jaki w Polsce pojawiły się Google i Facebook, jak szybko zawładnęły rynkiem i zdobyły przewagę.
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu to...
wykorzystanie social mediów, gier oraz aplikacji mobilnych do pozyskiwania jakościowego ruchu.