TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nokaut.pl partnerem międzynarodowego serwisu Twenga

Grupa Nokaut S.A., właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, podpisała umowę strategiczną z międzynarodową platformą zakupową Twenga, skupiającą oferty produktów dostępnych w sklepach internetowych na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2013-03-21

Dzięki ekskluzywnej umowie porównywarka cen Nokaut.pl staje się najważniejszym partnerem Twenga na polskim rynku. Nokaut.pl będzie dostarczał informacji o ofertach co oznacza rozszerzenie zasięgu działania o nowy kanał dystrybucji i będzie skutkować zwiększeniem sprzedaży wśród sklepów będących klientami Nokaut.pl.

– Cieszymy się z współpracy z tak doświadczonym graczem na europejskim rynku e-commerce – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Cenimy wiedzę i doświadczenie naszego nowego partnera i z pewnością współpraca ta będzie źródłem inspiracji w rozwoju naszej spółki – dodaje.

Nokaut.pl, poza oferowaniem konsumentom szerokiego wyboru produktów z tysięcy sklepów w jednym miejscu, dąży również do zaoferowania kompleksowego wachlarza usług dla sprzedawców internetowych. Teraz wystarczy współpraca z Nokaut.pl, aby jednocześnie korzystać z promocji w serwisie Twenga czy w najbardziej rozpoznawalnych polskich serwisach i portalach tj. WP.pl czy Onet.pl.

– Wybraliśmy na partnera Grupę Nokaut ponieważ chcieliśmy współpracować z firmą, która podziela naszą wizję dążenia do doskonałości, innowacyjności oraz dostarczania internautom najlepszych doświadczeń zakupowych, a sklepom najlepszych klientów. – mówi Herbert Knibiehly, Dyrektor Marketingu w Twenga

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strony nie wykluczają rozszerzenia współpracy na kolejnych polach w przyszłości. Jest to pierwszy w tym roku partnerski projekt Grupy Nokaut z doświadczonym międzynarodowym podmiotem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing