TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Diesel rozsadza mury! Transpłciowe modelki, całujący się mężczyźni i tęczowy czołg szansą na społeczną uwagę?

Diesel rozsadza mury! Transpłciowe modelki, całujący się mężczyźni i tęczowy czołg szansą na społeczną uwagę?
Doczekaliśmy czasów, w których mocny storytelling to podstawa udanej kampanii. Przekonaliśmy się o tym przy okazji świątecznego spotu Allegro. Ostatnio EDEKA zaskoczyła nas swoim viralem, a jak podoba Wam się nowa reklama Diesla?
O autorze
1 min czytania 2017-02-20

Marka Diesel opublikowała swoją najnowszą, filmową wręcz reklamę na sezon wiosna i lato 2017 roku. Reklama robi niesamowite wrażenie!

Autorem klipu został znany fotograf i reżyser David LaChapelle, a tytuł kampanii „Make Love Not Walls” wykorzystuje, bardzo modny ostatnio, symbol muru, którym obecny prezydent Stanów Zjednoczonych zamierza oddzielić USA od Meksyku.

Dodatkową wartością spotu jest fakt, że wystąpił w niej Siergiej Połunin, który w wieku 19 lat został najmłodszym solistą londyńskiego Royal Ballet.

W klipie marki odzieżowej mur jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti tłumaczy: „Nasza marka sprzeciwia się wszelkim formom nienawiści i teraz bardziej niż kiedykolwiek chcemy, żeby świat o tym wiedział”, dodając, że: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”.

Kampania obejmuje emisję spotu, aktywności w internecie oraz działania w outdoorze. Prowadzona jest w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

84 Lumber podczas Super Bowl wyemitował reklamę, która została okrzyknięta najbardziej kontrowersyjną tegorocznej “wielkiej gry”. W spocie widzimy matkę i córkę, które wyruszają spełnić swoje marzenie o lepszym życiu, swoiste “american dream”.

PS 2 

Cropp, kilka dni temu, ruszył z nowym spotem z przesłaniem. Zachęca nas, byśmy pamiętali, że świat nie należy tylko do bogatych, a do każdego z nas. Cieszmy się tym, co mamy i nie zapominajmy o najbliższych!