Diesel rozsadza mury! Transpłciowe modelki, całujący się mężczyźni i tęczowy czołg szansą na społeczną uwagę?

Diesel rozsadza mury! Transpłciowe modelki, całujący się mężczyźni i tęczowy czołg szansą na społeczną uwagę?
Doczekaliśmy czasów, w których mocny storytelling to podstawa udanej kampanii. Przekonaliśmy się o tym przy okazji świątecznego spotu Allegro. Ostatnio EDEKA zaskoczyła nas swoim viralem, a jak podoba Wam się nowa reklama Diesla?
O autorze
1 min czytania 2017-02-20

Marka Diesel opublikowała swoją najnowszą, filmową wręcz reklamę na sezon wiosna i lato 2017 roku. Reklama robi niesamowite wrażenie!

Autorem klipu został znany fotograf i reżyser David LaChapelle, a tytuł kampanii „Make Love Not Walls” wykorzystuje, bardzo modny ostatnio, symbol muru, którym obecny prezydent Stanów Zjednoczonych zamierza oddzielić USA od Meksyku.

Dodatkową wartością spotu jest fakt, że wystąpił w niej Siergiej Połunin, który w wieku 19 lat został najmłodszym solistą londyńskiego Royal Ballet.

W klipie marki odzieżowej mur jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti tłumaczy: „Nasza marka sprzeciwia się wszelkim formom nienawiści i teraz bardziej niż kiedykolwiek chcemy, żeby świat o tym wiedział”, dodając, że: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”.

Kampania obejmuje emisję spotu, aktywności w internecie oraz działania w outdoorze. Prowadzona jest w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

84 Lumber podczas Super Bowl wyemitował reklamę, która została okrzyknięta najbardziej kontrowersyjną tegorocznej “wielkiej gry”. W spocie widzimy matkę i córkę, które wyruszają spełnić swoje marzenie o lepszym życiu, swoiste “american dream”.

PS 2 

Cropp, kilka dni temu, ruszył z nowym spotem z przesłaniem. Zachęca nas, byśmy pamiętali, że świat nie należy tylko do bogatych, a do każdego z nas. Cieszmy się tym, co mamy i nie zapominajmy o najbliższych!