TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Neon Shake pomaga odkryć dumę z walki z niepłodnością

Agencja Neon Shake na zlecenie klinik InviMed realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”. To jedna z pierwszych tego typu akcji w naszym kraju, której celem jest zwrócenie uwagi na to, co przeżywają osoby zmagające się z chorobą, jaką jest niepłodność.
O autorze
1 min czytania 2017-02-21

Prawie każdy z nas ma w swoim otoczeniu osoby, które bezskutecznie starają się o dziecko. Nie mówią o tym głośno, ponieważ obawiają się, że nie zostaną zrozumiani. Jest to dla nich trudny i bolesny temat – mówi Aleksandra Bilewicz, PR Manager z klinik leczenia niepłodności InviMed. –  My, w klinikach InviMed widzimy na co dzień, co przeżywają nasi pacjenci i dlatego staramy się robić wszystko, by ułatwić im przejście tej trudnej drogi do rodzicielstwa. Chcemy, by czuli nasze wsparcie i wiedzieli, że niepłodność nie jest powodem do wstydu, a wręcz przeciwnie – podjęcie leczenia jest aktem odwagi.  O tym mówi nasza kampania, którą realizujemy z agencją Neon Shake.

Więcej o kampanii można przeczytać na stronie.

InviMed. Jesteśmy dumni z naszych pacjentów – materiał wideo:

Neon Shake odpowiada za strategię oraz kreację, realizuje także działania z obszaru bloger relations i social media. Kampania potrwa do końca marca. InviMed jest klientem w bieżącej obsłudze marketingowej Neon Shake.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj