Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

A Ty, poczęstowałbyś się tym niekonwencjonalnie przygotowanym niemieckim przysmakiem?

A Ty, poczęstowałbyś się tym niekonwencjonalnie przygotowanym niemieckim przysmakiem?
Netflix wyszedł na niemieckie ulicę z intensywną kampanią, którą promować miała nowy serial stacji - „Santa Clatira Diet”. Niestety mieszkańcy byli oburzeni tym, co zobaczyli, dlatego billboardy tak szybko jak się pojawiły, tak szybko zniknęły.
O autorze
0 min czytania 2017-02-24

fot: @ArtVande1ay/Twitter and Adweek

Nowy serial Netflix jest utrzymany w konwencji komedii, ale dzieje się w świecie zombie. Równo z jego premierą w różnych częściach świata Netflix reklamuje, w dość nietypowy sposób, nową produkcję. 

Na jednym z billboardów możemy zobaczyć podzielony na części ludzki palec, który ułożony jest na papierowej tacce. Miało to być nawiązanie do „currywurst”, narodowej potrawy Niemców.

Reklama jednak nie podbiła serca mieszkańców. Okrzyknięto ją nieodpowiednią dla dzieci i młodzieży. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na innych reklamach mogliśmy zobaczyć np. serce jako składnik hamburgera czy ludzkie palce zamiast frytek w McDonald’s. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację kampanii odpowiada agencja And Company. Działania prowadzone są m.in.: w outdoorze, internecie i mediach tradycyjnych. 

Wszystkie plakaty możecie zobaczyć na oficjalnej stronie → tutaj.

PS

Niedawno Netflix wypuścił kilka “ciekawych” trailerów serialu, zobaczcie!