TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hennessy ogłasza współpracę z polskim Ambasadorem marki

Hennessy Polska rozpoczyna współpracę z jednym z najbardziej znanych artystów polskiej sceny hiphopowej. Adam Ostrowski, znany jako O.S.T.R., zostaje Ambasadorem marki Hennessy w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-02-28

Współpraca obu partnerów będzie prowadzona pod hasłem: “HENNESSY Never stop. Never settle. – O.S.T.R. Autentycznie.”.

Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera muzyków na całym świecie. Artyści związani z marką reprezentują takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. W Polsce Hennessy znalazło partnera, który idealnie uosabia globalne przesłanie marki Never stop. Never settle.

Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych. Motto Never stop. Never settle. inspiruje, daje nadzieję i uruchamia własny potencjał.

Współpraca marek Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju. To wartości spójne z globalnym przesłaniem Hennessy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcąc przybliżyć polskiej publiczności wartości marki, Hennessy nawiązuje współpracę z artystą, który poprzez swoje życiowe i artystyczne wybory jest uosobieniem ducha Hennessy. W 2017 roku obaj partnerzy stworzą opowieść pod wspólnym tytułem Never stop. Never settle.

O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca ma charakter długofalowy, a jej odsłony będą ujawniane w kolejnych miesiącach 2017 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oficjalne hashtagi w mediach społecznościowych:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#HennessyOSTR
#HennessyAutentycznie
#HennessyPolska
#neverstopneversettle
#autentycznie