Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szybko Zleciało – kampania teaserowa

21 marca we wczesnych godzinach porannych na Lublin spadły olbrzymie skrzynie. Widzieliście to? Naprawdę szybko zleciało. O co chodzi? Czy to pierwszy Desant Wiosny?
O autorze
1 min czytania 2013-03-27

21 marca (czwartek), w godzinach porannych w 5 miejscach w Lublinie pojawiły się gigantyczne skrzynie, wywołując falę spekulacji w całym mieście (mieszkańcy Lublina zastanawiają się co jest w skrzyniach i kto stoi za akcją).

Przez pierwsze 2 tygodnie (od 21 marca do 04 kwietnia) kampania ma charakter teaserowy (nazwa marki stojącej za akcją zostanie ujawniona dopiero 04 kwietnia). Akcja ma charakter lokalny (Lublin), ale jest prowadzona dla dużej, znanej w całej Polsce marki.

26 marca na stronie lubelskiej telewizji internetowej ITVL ukazało się oficjalne oświadczenie Przewodniczącego Tajnego Komitetu Akcji „Szybko Zleciało” skierowane do mieszkańców Lublina. 4 kwietnia (czwartek) o 12:00 zostanie otwarta pierwsza skrzynia, a mieszkańcy Lublina dowiedzą się co kryła i kto stoi za akcją. Od tego momentu co tydzień będą otwierane kolejne skrzynie.

Akcji towarzyszy emisja spotów radiowych oraz telewizyjnych. W Lublinie pojawiły się też billboardy. Kampania ma charakter zintegrowany. Łączy działania on-line i off-line. Spoty pojawią się w kinach i telewizji. Ma charakter buzz marketingu. Przygotowaliśmy również dodatkowe animacje do wykorzystania w materiałach. Przebieg akcji jest relacjonowany na bieżąco na oficjalnym fan page „Szybko Zleciało” .

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj