Kobieco i luksusowo. Marka Semilac z nową identyfikacją wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kobieco i luksusowo. Marka Semilac z nową identyfikacją wizualną

Semilac to polska marka, której produkty do stylizacji paznokci cieszą się ogromną popularnością w kraju i za granicą. Ten jeden z wiodących graczy w branży kosmetycznej zdecydował się na zmianę logotypu.

Symbol w nowym wydaniu jest zgodny z charakterem marki – aspiracyjny i sensualny. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rynek kosmetyczny rozwija się niezwykle dynamicznie. Semilac, jako marka będąca jednym z liderów tego obszaru, potrzebowała zdefiniowanej strategii komunikacji wizualnej, która pozwoli jej nie tylko utrzymać pozycję w branży, ale i odpowiednio pozycjonować się na rynkach zagranicznych. 

Nasza marka nieustannie się rozwija. Przed nami kolejny, ważny rok – chcieliśmy się do niego odpowiednio przygotować, dlatego zdecydowaliśmy się zweryfikować naszą dotychczasową identyfikację wizualną – mówi Joanna Mączka, Marketing Manager Semilac. – Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, który stworzył nowoczesny projekt, uwzględniając to co jest dla nas najistotniejsze, czyli opinię naszych konsumentek – dodaje. 

Jakość i aspiracyjność

Punktem wyjścia do zmiany logotypu była potrzeba zbudowania znaku bardziej przystającego do obecnej pozycji marki, która w minionym roku uzyskała certyfikat ISO 22716:2007 (dotyczący Dobrej Praktyki Produkcji). Niezbędne było stworzenie znaku, który wyrazi aspiracyjność i podkreśli najwyższą jakość produktów. Wyzwania podjęła się Agencja Reklamowa OPUS B Brand Design. 

- Najistotniejszym elementem naszych prac typograficznych było utrzymanie kobiecego charakteru znaku, ze względu na główną grupę odbiorców marki. Poszukiwaliśmy równowagi pomiędzy miękkim charakterem liter, ich czytelnością oraz światłem między znakami. Wierzę, że nam się to udało – mówi Paweł Frej, Design Director OPUS B Brand Design.

Mocny diament 

Istotnym elementem nowego logo jest symbol diamentu. Na skutek premiumizacji podniesiono wartość znaku, który już od kilku lat jest identyfikowany z marką, nie tracąc dotychczasowych skojarzeń. Uproszczono jego formę, nadając mu charakter bardziej nowoczesnego, a jednocześnie maksymalnie czytelnego znaku – co ułatwia jego wszechstronną aplikację. Powstał mocny i wyrazisty symbol, który idealnie dopełnia wizerunek marki i firmy. 

Nowe logo po raz pierwszy zostanie zaprezentowane w 1. połowie marca

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij