TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czy światłowód dotrze do wszystkich?

Światłowód dla wielu Polaków jest nieosiągalny. Aż 64% z nas nie ma podłączonego światłowodu w miejscu zamieszkania. Co ciekawe niezależnie od wielkości miejscowości, te wyniki są bardzo podobne - pokazał raport Multimedialnej Agencji Informacyjnej Newsrm.tv „Polacy i wideo w sieci”.
O autorze
1 min czytania 2017-03-03

– Wyniki, które otrzymaliśmy wskazują, że w kwestii podłączenia do światłowodu ma znaczenie status materialny. Badani zarabiający poniżej tysiąca złotych netto i posiadający światłowód stanowią  33%, natomiast zarabiający powyżej pięciu tysięcy złotych netto i posiadających światłowód jest już 57% – mówi Patrycja Paradowska Newsrm.tv.

Badanie pokazuje również, że wśród Polaków rośnie świadomość dotycząca połączenia  światłowodowego. Respondenci wskazują, że największą korzyścią z posiadania podłączonego światłowodu jest znacznie szybszy transfer, niż obecnie posiadany (53% ankietowanych). Następnie badani wskazali brak barier mogących spowolnić Internet  tj. pogoda, warunki atmosferyczne (35% ankietowanych)  a także obsługa wielu urządzeń w tym samym czasie (35%ankietowanych).  Jedynie 17% respondentów nie widzi żadnych korzyści z posiadania światłowodu.

Firmy telekomunikacyjne w niedalekiej przyszłości mogą zmienić wyniki Raportu „Polacy i wideo w sieci”. W Polsce trwa proces inwestycyjny na szeroką skalę , który ma zwiększyć dostępność światłowodu. Według Orange Polska jeszcze nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę, że jest to technologia przyszłości. Technologia, która spowoduję, że to co chcemy wrzucić do Internetu i to co chcemy ściągnąć powinno być tu i teraz. – To jest istotne, ponieważ w dniu dzisiejszym część klientów uznaje prędkość Internetu, którą ma za wystarczającą. Pokazuję to  również raport „Polacy i wideo w sieci”. Patrząc na rozwój internetu rzeczy, rynek gier video itp.  szybszy transfer stanie się koniecznością – mówi newsrm.tv Leszek Gajewski, dyrektor komercyjny Orange Polska.

Czy światłowód dotrze do wszystkich?

Wsłuchujemy się w głos klientów, na naszej stronie Internetowej można zostawić informację, że jest się zainteresowanym usługą światłowodową , my kontaktujemy się z tą osobą i sprawdzamy jaki jest realny popyt, który być może pozwoli nam inwestycję zrealizować.  Jeżeli popyt jest niewielki to staramy się określić czas, w którym pojawimy się pod tym konkretnym adresem ze światłowodem – dodaje Leszek Gajewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj