11 kwietnia 2013 w Auli Niebieskiej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland”. Łódzkie wydarzenie poświęcone będzie rewolucji w komunikacji na linii miasto/urząd - obywatel. Dziś jesteśmy na początku tej drogi, miasta dość nieśmiało zakładają profile społecznościowe na Facebooku, uczą się dbać o wizerunek w sieci, kręcą filmy, angażują w proces komunikacji lokalnych opiniotwórców. To dopiero pierwszy krok, ponieważ komunikacja online, oprócz gigantycznego potencjału, niesie za sobą także wiele zagrożeń. Z jednej strony możemy bezpośrednio komunikować się z opinią publiczną, popularyzować ważne zagadnienia, z drugiej strony natomiast jednostka może w transparentny sposób wpływać na zmianę w mieście pozyskując poparcie opinii publicznej - mówi Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, Prezes Agencji Publicon.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się m.in.: Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień, Borys Fromberg (twórca marki Poznań - Miasto Know-How), Ewa Salamon (Urząd Miejski Gdańsk), Piotr Stasiak (Newsweek.pl oraz Forbes.pl), Andrzej Garapich (PBI), Jan Zając (Sotrender), Mikołaj Winkiel (Brand24), Łukasz Wilczyński (Planet PR). „Social Media Day Poland” to cykl konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała oraz polski akcent w światowych obchodach Dnia Mediów Społecznościowych. Do bezpłatnego wzięcia udziału w konferencji zaproszeni są zarówno studenci, jak i eksperci branży, przedstawiciele miast i regionów oraz wszystkie osoby zainteresowane tematem rewolucji komunikacyjnej.