Social Media Day Poland po raz pierwszy w Łodzi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Social Media Day Poland po raz pierwszy w Łodzi

Dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland” poświęcona zostanie budowaniu wizerunku miasta i regionu przez media społecznościowe. Najbliższe spotkanie, którego głównym tematem stanie się komunikacyjne otoczenie miast i samorządów, odbędzie się już 11.04.2013 w Łodzi.

11 kwietnia 2013 w Auli Niebieskiej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland”. Łódzkie wydarzenie poświęcone będzie rewolucji w komunikacji na linii miasto/urząd - obywatel. Dziś jesteśmy na początku tej drogi, miasta dość nieśmiało zakładają profile społecznościowe na Facebooku, uczą się dbać o wizerunek w sieci, kręcą filmy, angażują w proces komunikacji lokalnych opiniotwórców. To dopiero pierwszy krok, ponieważ komunikacja online, oprócz gigantycznego potencjału, niesie za sobą także wiele zagrożeń. Z jednej strony możemy bezpośrednio komunikować się z opinią publiczną, popularyzować ważne zagadnienia, z drugiej strony natomiast jednostka może w transparentny sposób wpływać na zmianę w mieście pozyskując poparcie opinii publicznej - mówi Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, Prezes Agencji Publicon.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się m.in.: Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień, Borys Fromberg (twórca marki Poznań - Miasto Know-How), Ewa Salamon (Urząd Miejski Gdańsk), Piotr Stasiak (Newsweek.pl oraz Forbes.pl), Andrzej Garapich (PBI), Jan Zając (Sotrender), Mikołaj Winkiel (Brand24), Łukasz Wilczyński (Planet PR). „Social Media Day Poland” to cykl konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała oraz polski akcent w światowych obchodach Dnia Mediów Społecznościowych. Do bezpłatnego wzięcia udziału w konferencji zaproszeni są zarówno studenci, jak i eksperci branży, przedstawiciele miast i regionów oraz wszystkie osoby zainteresowane tematem rewolucji komunikacyjnej.

 Dokładny program 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij