Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe twarze w Nespresso

Nowe twarze u producenta najwyższej jakości kawy w kapsułkach. Do Nespresso dołączyła Ewa Kwiatkowska, która objęła stanowisko Dyrektora Marketingu firmy. Od listopada kieruje działem marketingu, wyznaczając strategiczne kierunki marki. Odpowiada za budowanie wizerunku Nespresso w oraz rozwój marki.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Turczyk.

Kwiatkowska posiada wieloletnie doświadczenie marketingowe zdobyte w branży kosmetycznej. Ostatnio związana była z firmą COTY Polska, gdzie pełniła funkcje m.in. Senior Marketing Managera, zarządzając kategorią kosmetyków do makijażu. Wcześniej, jako Marketing Manager odpowiadała za marketing marek COTY Prestige. Doświadczenie zdobywała też w firmie Unilever, zajmując się działaniami dla marek takich jak Dove czy Rexona. 

Zespół marketingu Nespresso rozrósł się też niedawno o stanowisko Coffee Ambasadora. Objęła je Anna Oleksak – ekspert ds. kawy, wcześniej Quality Control Manager oraz Green Coffee Buyer w palarni kawy Kofi Brand. Do obowiązków Oleksak należy przede wszystkim szerzenie wiedzy eksperckiej na temat kawy wśród konsumentów oraz wewnątrz organizacji.

Anna Oleksak związana jest ze światem kawy od osiemnastu lat. Jest prezesem zarządu polskiego oddziału Stowarzyszenia Kawy Najwyższej Jakości. Posiada certyfikaty Q Arabica Grader oraz Sensory Skills. Jest również jedyną kobietą w Polsce certyfikowaną jako sędzia międzynarodowy zawodów kawowych w kategorii: barista, latte art oraz brewers cup. Wielokrotnie sędziowała mistrzostwa kawowe m.in. w: Belgii, Chinach, Rosji, Słowacji, Szwajcarii, Włoszech i Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nespresso to szwajcarski producent najwyższej jakości kawy porcjowanej oraz prekursor rozwiązań kapsułkowych. Na całym świecie zatrudnia ponad 12 tysięcy osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing