Opus B przygotuje identyfikację wizualną Miasta Krakowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B przygotuje identyfikację wizualną Miasta Krakowa

Agencja Opus B została wyłoniona na podstawie zapytania ofertowego, do przygotowania systemu identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa.

Prace nad odświeżeniem logo trwały 6 miesięcy i były prowadzone przez Dorotę Kozak ze Studio Kozak. Kolejnym etapem był projekt nowego systemu identyfikacji wizualnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy system identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa został oparty na planie miasta, a sama idea powstała na bazie funkcjonującego choć odświeżonego logo. Projekt  przedstawia Kraków z innej perspektywy, podkreśla charakterystyczne założenia urbanistyczne miasta oraz jego wyjątkowość i złożoną strukturę.

–  Z drugiej strony zależało nam na podkreśleniu lokalności. Kraków to miasto, które budują ludzie, wydarzenia, przeszłość i teraźniejszość. To przecież mieszkańcy tworzą dynamiczną strukturę, która szybko się zmienia i rozrasta – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Koncepcja nowej identyfikacji wizualnej ma osadzać istniejący już logotyp oraz podążać za coraz bardziej postępującą digitalizacją, wymuszającą uproszczenie i przejrzystość komunikacji.

Nowy system to wspólny mianownik dla wszystkich działań komunikacyjno-promocyjnych realizowanych przez miasto. Pozwoli podkreślić szerokie spektrum działań realizowanych przez różnorodne jednostki organizacyjne Krakowa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij