Konkurs inaugurujący X edycję kampanii „Muszkieterowie dla Polek”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konkurs inaugurujący X edycję kampanii „Muszkieterowie dla Polek”

8. marca rozpoczęła się jubileuszowa, X edycja prozdrowotnej kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. W ramach akcji kobiety będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym.

Mammobus będzie czekał na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché. Na inaugurację X edycji kampanii, Grupa Muszkieterów przygotowała konkurs „Pier(w)si do komplementów”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rak piersi to najczęstszy z nowotworów występujących wśród kobiet. Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, że co roku diagnozuje się go u ok. 18 tys. Polek, czyli ok. 50 osób dziennie. Co ważne, jego wczesne wykrycie zwiększa szanse na pełne wyleczenie, dlatego lekarze i specjaliści podkreślają ogromne znaczenie profilaktyki w tym zakresie. W odpowiedzi na te potrzeby Grupa Muszkieterów zorganizowała kampanię edukacyjną z zakresu zapobiegania rakowi piersi „Muszkieterowie dla Polek”.

W ramach jubileuszowej edycji kampanii, Grupa Muszkieterów przygotowała konkurs na „Pier(w)si do komplementów”. Ma on na celu skłonienie mężczyzn, by zachęcali bliskie im kobiety do dbania o siebie i swoje zdrowie. By wziąć udział w konkursie należy wejść na dedykowaną stronę http://pierwsidokomplementow.pl/ i w 140 znakach skomplementować biust wybranej kobiety i zmotywować ją do zbadania piersi. Autorzy najciekawszych i najzabawniejszych odpowiedzi otrzymają 3 karty upominkowe na bieliznę o wartości 800 zł każdy. Konkurs trwa od 8 do 31 marca. 

- Chcemy, by Polki z jednej strony wiedziały jak ważna jest profilaktyka raka piersi pozwalająca na wczesne wykrycie ewentualnych zmian nowotworowych, a z drugiej, by były świadome jak cenne dla najbliższych jest ich zdrowie i życie. Właśnie dlatego do konkursu na Facebooku zaangażowaliśmy Panów, by to oni przekazali bliskim im kobietom, że chcą by żyły w zdrowiu i regularnie się badały. Zarówno kampanię, jak i konkurs rozpoczęliśmy 8. marca, czyli w Międzynarodowy Dzień Kobiet, by podkreślić, że w akcji chodzi nam przede wszystkim o dobro pań.– mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. 

Bezpłatne badania skierowane są do Pań w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii. Właśnie w tej grupie wiekowej, czyli u kobiet w wieku pomenopauzalnym, obserwowana jest największa zachorowalność na raka sutka. Panie w pozozostałych grupach wiekowych będą mogły przebadać się za opłatą w wysokości 80 zł.

Grupa Muszkieterów przy organizacji kampanii ponownie korzysta z fachowej pomocy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry. Mammobusy ośrodka, będą czekały na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché.

Od 2008 r. w ramach kampanii Grupy Muszkieterów przebadało się 45 tysięcy. Polek. Akcja „Muszkieterowie dla Polek” potrwa do grudnia 2017 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij