Spektakularny show Union Investment i JLL na fasadzie Pasażu Lipińskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spektakularny show Union Investment i JLL na fasadzie Pasażu Lipińskiego

W czwartek, 2 marca, w godzinach wieczornych najemcy budynku Pasaż Lipińskiego oraz mieszkańcy Warszawy i turyści mieli okazję podziwiać spektakularny show mappingu 3D wyświetlany na fasadzie kamienicy.

Choć skrzyżowanie Alei Jerozolimskich i Emilii Plater to miejsce przesiadkowe, przez które codziennie przewija się mnóstwo osób, to chyba jeszcze nigdy nie udało się zgromadzić w tym miejscu i zatrzymać na dłużej takich tłumów. W ciągu godziny pokaz obejrzało ponad 1000 osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pokaz „Warszawa Światłem Malowana” zaskoczył widzów niesamowitymi efektami świetlnymi i dźwiękowymi. Na fasadzie pojawiła się animacja, która była opowieścią o Pasażu Lipińskiego i okolicy. Pasaż Lipińskiego żył – elewacja zmieniała kolory i kształty, pojawiały się na niej sylwetki ludzi, powozy konne i tramwaje.

- Cieszymy się, że dzięki pokazowi mappingu 3D organizowanemu przez JLL i Union Investment udało się przybliżyć tak wielu osobom historię Warszawy, ale również dzieje samego Pasażu Lipińskiego. Jednocześnie tego typu przedsięwzięcia sprzyjają zwiększaniu rozpoznawalności zarówno budynku, jak i marki inwestora. – mówi Małgorzata Więcko, Dyrektor w Dziale Zarządzania Nieruchomościami, JLL.

- Tego typu pokazy to dla naszego klienta jedno z narzędzi placemakingu. Dzięki temu, że tematem mappingu była historia budynku i Warszawy, był to ciekawy wątek nie tylko dla widzów - mieszkańców Warszawy, ale również dla mediów. Sam pokaz, ale też publikacje wzmacniają świadomość na temat budynku, jego nazwy, zarządcy i inwestora. Widzowie robili zdjęcia podczas pokazu i publikowali je w social media - to właśnie o takie angażowanie lokalnej społeczności chodzi w placemakingu. – mówi Magdalena Subdys, współorganizatorka pokazu, Group Account Manager w firmie Pozytywnie.pl

Czwartkowy pokaz na pewno na długo pozostanie w pamięci warszawiaków.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij