Nowi seniorzy w Neon Shake

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowi seniorzy w Neon Shake

Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansują w strukturach Neon Shake. Od marca obejmują stanowiska seniorskie

Tomasz Kurek pracuje w Neon Shake od wiosny 2014 roku. Do tej pory realizował projekty dla takich marek jak Wester Union, Uniqa czy Work Service. Specjalizuje się w nowoczesnym brandingu i corporate identity. Od marca objął stanowisko senior graphic designera, pracującego bezpośrednio w zespołach kreatywnych oraz z klientami. Drugim awansującym pracownikiem jest Kamil Kuć, związany z Neon Shake od jesieni 2014 roku. Jako senior copywriter będzie realizować samodzielnie projekty związane z kampaniami ATL i BTL dla klientów agencji. Do tej pory Kamil pracował przede wszystkim z takimi klientami jak Getin Leasing, Bricomarche, S-Lab, Western Union, Invimed, Fortum, Premier Farnell i Uniqa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarche.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij