„Spotkanie ze smakiem”- nowy kulinarny program od KAMIS w TVN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Spotkanie ze smakiem”- nowy kulinarny  program od KAMIS w TVN

Ruszyła wiosenna kampania marki KAMIS. Osią działań jest autorski program kulinarny marki - „Spotkanie ze smakiem”, prowadzony przez Pascala Brodnickiego i Pawła Dobrzańskiego, uczestników Azja Express.

Dobranie przypraw i ziół do dań, zarówno tych egzotycznych jak i tradycyjnych to sztuka. Dlatego KAMIS przygotował program kulinarny, w którym znany kucharz, Pascal Brodnicki i jego przyjaciel Paweł Dobrzański uczą jak wybrać odpowiednie przyprawy do potraw, tworząc przy tym ciekawe połączenia smakowe. Panowie w ramach koleżeńskiej rywalizacji przygotowują dania pełne intensywnych smaków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy odcinek „Spotkania ze smakiem” poświęcony jest w całości jednej przyprawie. Oprócz prezentowanych przepisów z jej użyciem, Pascal i Paweł opowiadają o ciekawostkach związanych z historią, uprawą i rolą przypraw w kuchni.

Pięciominutowy program „Spotkanie ze smakiem” można oglądać w ramówce TVN w niedzielę o 17:50.  

Oprócz dedykowanego programu TV, wiosną przyprawy KAMIS dodadzą smaku w programach śniadaniowych „Dzień Dobry TVN” i „Pytanie na Śniadanie”, programie kulinarnym „Ewa Gotuje” oraz specjalnych odcinkach „Smakuj Świat z Pascalem” na TVN Style, które zrealizowano na Zanzibarze.

Wokół programu zbudowana została też komunikacja online. Na stronie KAMIS w zakładce: „Spotkanie ze smakiem” zamieszczane są przepisy zaprezentowane w programie. Kampanię wspomagają działania w social media: na Facebooku i Instagramie oraz kampania display.

Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom. Za działania content marketingowe, w tym realizację dedykowanego programu TV odpowiada LiquidThread. KAMIS kontynuuje współpracę z agencjami po zeszłorocznej realizacji konceptu „Wysmakowani”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij