Play ze strefą #GamersGonnaPlay powered by Asus na IEM Katowice 2017 - realizacja Plej i MediaCom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Play ze strefą #GamersGonnaPlay powered by Asus na IEM Katowice 2017 - realizacja Plej i MediaCom

Stanowiska z laptopami gamingowymi do gry w m.in. „CS:GO”, „League of Legends” oraz „Titanfall2”, zdjęcia 360° z efektem zatrzymania czasu, możliwość zagrania w grę 4D VR „Play Invaders”, a także okazja do spotkania z 12 YouTuberami i streamerami e-sportowymi.

To tylko niektóre z atrakcji, które oferowało Play w swojej strefie podczas Intel Extreme Masters 2017 - finałach jedenastego sezonu najdłużej działającego e-sportowego cyklu turniejów na świecie. Za projekt, produkcję oraz koordynację strefy Play na IEM 2017 odpowiadała agencja Plej, we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tegoroczna edycja Intel Extreme Masters w Katowicach - najpopularniejsza impreza gamingowa w Polsce, zgromadziła ponad 100 tysięcy zawodowych komputerowych graczy oraz fanów e-sportu. W wydarzeniu udział wzięło wielu wystawców, w tym Play, któremu partnerowała firma ASUS. Odwiedzający strefę mogli zapoznać się ze specjalną ofertą Play dla graczy – internet 4G LTE bez limitu GB z laptopem gamingowym ASUS ROG Strix GL553. Promowany sprzęt można było przetestować w dedykowanej strefie dla graczy, a także wygrać przez odgadnięcie prawidłowego kodu do sejfu. Na specjalne zaproszenie partnera strefy Play - firmy ASUS, strefę odwiedziła także szwedzka drużyna CS:GO Ninjas in Pyjamas. Udział Play w Intel Extreme Masters jest kontynuacją działań w ramach platformy komunikacyjnej GAMERS GONNA PLAY, której głównym założeniem jest budowanie świadomości marki i jej oferty wśród graczy.

Montaż strefy Play trwał 5 dni. W tym czasie, na dwóch poziomach, powstało 288m² powierzchni dla odwiedzających, w której znalazły się: strefa wirtualnej rzeczywistości, strefa gamingowa, strefa foto 360°, strefa produktowa Play, a także strefa produktowa ASUS, chillout i ładowarnia. Do budowy konstrukcji wykorzystano systemy kontenerowe przywiezione przez 6 TIR-ów oraz m.in.: 900 metrów lampek ledowych i 650 kilogramów kraty montażowej.

Za produkcję strefy Play podczas IEM Katowice 2017 odpowiadali: Małgorzata Trepka – event manager Plej (producent wiodący), Jacek Budzikowski – digital manager Plej, Katarzyna Stachowiak – event manager Plej, Karol Makowski – event coordinator Plej, Mateusz Pacyniak – junior event coordinator oraz Szymon Kubiak – MediaCom Beyond Advertising Senior Specialist, Justyna Borkowska - Mediacom Beyond Advertising Specialist i Joanna Włodarczyk - MediaCom Beyond Advertising Senior Specialist.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij