TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DHL Parcel powraca z „Sowią Pocztą”!

Już 15 marca, prosto z Hogwartu, do rąk tysięcy fanów sagi o Harrym Potterze trafią magiczne podręczniki Szkoły Magii i Czarodziejstwa wydawnictwa Media Rodzina. Wszystko dzięki DHL Parcel, oficjalnemu partnerowi akcji „Sowia Poczta”.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Czytelnicy serii o niezwykłym czarodzieju z niecierpliwością czekają na premierę magicznych podręczników, znanych z książek J.K. Rowling. „Baśnie barda Beedle’a”, „Quidditch przez wieki” oraz leksykon „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” ukażą się już wkrótce w oryginalnym wydaniu, z ilustracjami znakomitego chorwackiego artysty Tomislava Tomica. 

Książki będą wyjątkowe, nie tylko ze względu na swoją treść, ale także dlatego, że dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany organizacjom charytatywnym związanym z J.K. Rowling. 20% wpływów trafi do Comic Relief, zaś 80% z nich zasili konto Lumos. Pieniądze będą wsparciem dla dzieci i młodzieży, m.in. z Polski i Wielkiej Brytanii, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 

To już kolejna współpraca DHL Parcel oraz wydawnictwa Media Rodzina w ramach akcji „Sowia Poczta“. W październiku ubiegłego roku kurierzy DHL Parcel dostarczali w dniu premiery, w sobotę, pierwsze wydanie scenariusza „Harry Potter i przeklęte dziecko”.   

Akcja „Sowia Poczta” cieszyła się wówczas ogromnym zainteresowaniem klientów DHL Parcel, dlatego firma zdecydowała się zaangażować w nią po raz kolejny. Tym razem kurierzy DHL Parcel pojawią się u wszystkich, którzy w dniu premiery nie mogą sami zjawić się w księgarniach, a egzemplarze magicznych podręczników postanowią zamówić na stronie internetowej wydawnictwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby otrzymać podręczniki za pośrednictwem „Sowiej Poczty” DHL Parcel, wystarczy zamówić je w przedsprzedaży na stronie mediarodzina.pl do 14 marca br. Przesyłka opatrzona logo akcji „Sowia Poczta” zostanie doręczona do wszystkich zamawiających już w dniu premiery książek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing