Cuervo wykorzystuje w dwuminutowym filmiku motyw końca świata, aby pokazać, że życie to tylko chwila, która w pewnym momencie może zostać nagle przerwana. Dlatego warto tu i teraz wykorzystać swój potencjał, ale też bawić się całym sobą!
Dobór piosenki, która ma pokazać, że warto żyć chwilą nie jest przypadkowy! W spocie wykorzystano balladę Elvisa Presleya „It’s now or never”, która towarzyszy jego bohaterom w zaistniałym chaosie.
Zobacz również
Jutro jest przereklamowane – to motto kampanii światowego lidera w produkcji tequili. To doskonałe połączenie, które wyróżnia tequile jako napój, który w czasie niepewności pomoże zadbać nam o niezapomniane TERAZ.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja CP+B LA.
PS
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Marka mocno zaznacza, że oferowany przez nich alkohol powoduje, że chwile, które przeżywamy są niepowtarzalne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdy dzień, niezależnie od tego, jak go zaplanujemy, z Jose Cuervo będzie lepszy!
PS2
Znaleźliśmy inne reklamy, które wykorzystują motyw końca świata. Zobaczcie!