TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Jutro jest przereklamowane. Żyj tu i teraz

Reklama dnia: Jutro jest przereklamowane. Żyj tu i teraz
Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi... Pamiętajmy o tym, by nie marnować ani chwili ze swojego życia. Z tequilą Jose Cuervo sprawisz, że żaden dzień nie będzie taki sam!
O autorze
1 min czytania 2017-03-15

Cuervo wykorzystuje w dwuminutowym filmiku motyw końca świata, aby pokazać, że życie to tylko chwila, która w pewnym momencie może zostać nagle przerwana. Dlatego warto tu i teraz wykorzystać swój potencjał, ale też bawić się całym sobą!

Dobór piosenki, która ma pokazać, że warto żyć chwilą nie jest przypadkowy! W spocie wykorzystano balladę Elvisa Presleya „It’s now or never”, która towarzyszy jego bohaterom w zaistniałym chaosie. 

Jutro jest przereklamowane – to motto kampanii światowego lidera w produkcji tequili. To doskonałe połączenie, które wyróżnia tequile jako napój, który w czasie niepewności pomoże zadbać nam o niezapomniane TERAZ. 

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja CP+B LA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka mocno zaznacza, że oferowany przez nich alkohol powoduje, że chwile, które przeżywamy są niepowtarzalne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdy dzień, niezależnie od tego, jak go zaplanujemy, z Jose Cuervo będzie lepszy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS2 

Znaleźliśmy inne reklamy, które wykorzystują motyw końca świata. Zobaczcie!