Reklama dnia: Jutro jest przereklamowane. Żyj tu i teraz

Reklama dnia: Jutro jest przereklamowane. Żyj tu i teraz
Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi... Pamiętajmy o tym, by nie marnować ani chwili ze swojego życia. Z tequilą Jose Cuervo sprawisz, że żaden dzień nie będzie taki sam!
O autorze
1 min czytania 2017-03-15

Cuervo wykorzystuje w dwuminutowym filmiku motyw końca świata, aby pokazać, że życie to tylko chwila, która w pewnym momencie może zostać nagle przerwana. Dlatego warto tu i teraz wykorzystać swój potencjał, ale też bawić się całym sobą!

Dobór piosenki, która ma pokazać, że warto żyć chwilą nie jest przypadkowy! W spocie wykorzystano balladę Elvisa Presleya „It’s now or never”, która towarzyszy jego bohaterom w zaistniałym chaosie. 

Jutro jest przereklamowane – to motto kampanii światowego lidera w produkcji tequili. To doskonałe połączenie, które wyróżnia tequile jako napój, który w czasie niepewności pomoże zadbać nam o niezapomniane TERAZ. 

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja CP+B LA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka mocno zaznacza, że oferowany przez nich alkohol powoduje, że chwile, które przeżywamy są niepowtarzalne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdy dzień, niezależnie od tego, jak go zaplanujemy, z Jose Cuervo będzie lepszy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS2 

Znaleźliśmy inne reklamy, które wykorzystują motyw końca świata. Zobaczcie!