„Aktivist” w nowej odsłonie

Od lat na posterunku, teraz w nowej odsłonie. Magazyn „Aktivist”, wydawany przez grupę mediową Valkea, po raz kolejny zmienia się, by w najlepszy możliwy sposób odpowiadać na potrzeby swoich czytelników.
O autorze
1 min czytania 2017-03-16

Dorasta razem z nimi – z imprezowego przewodnika po nocnym życiu przeobraża się w dobrze zaprojektowany magazyn o szeroko rozumianym życiu miejskim. 

Nowa odsłona „Aktivista”, to nowe tematy i obszary zainteresowań. Wśród nich pojawiają się m.in.: dział poświęcony motoryzacji, prezentujący tę dziedzinę w sposób bliski czytelnikom (sylwetki kolekcjonerów, pasjonatów motoryzacji), rozbudowana sekcja mody oraz poszerzony dział kulinarny, do tworzenia którego redakcja zaprosiła najlepszych blogerów i postaci, dla których jedzenie to prawdziwa pasja. W magazynie także przegląd nowości technologicznych i  rozbudowany dział sztuka, prowadzony we współpracy z Muzeum Sztuki Nowoczesnej, w którym z rozmachem nieobecnym dotąd w polskiej prasie lifestyle’owej prezentowane są prace najciekawszych młodych artystów. 

Nowy „Aktivist” to także nowi autorzy, wśród których znaleźli się m.in.: Małgorzata Halber – dziennikarka i pisarka, autorka głośnego debiutu „Najgorszy człowiek na świecie”, która w każdym numerze będzie dzielić się z czytelnikami swoimi felietonami – oraz Vienio – raper i kulinarny entuzjasta, który zaprasza znane postaci do wspólnych rozmów przy stole. Szefową działu moda została Anna Konieczyńska – dziennikarka i redaktorka od lat związana z branżą modową (współpracowała m.in. z magazynami „InStyle”, „Elle”, „Grazia” i „Vivia!”), natomiast dział kulinarny redakcja oddała w ręce Marianny Medyńskiej (www.coutellerie.pl). 

Nie zmienia się tylko to, że redakcja wciąż patrzy z uwagą na wszystko to, co inspirującego dzieje się w miejskiej przestrzeni, zagląda tam, gdzie nie zaglądają inni i przedstawia tych, których warto poznać – mówi redaktorka naczelna Sylwia Kawalerowicz. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zmianę szaty graficznej odpowiada Kaja Kusztra, która na co dzień zajmuje się grafiką i webdesignem. Współpracuje głównie z instytucjami kulturalnymi, tj.: Zachęta, POLIN, Fundacja Galerii Foksal, Depot Basel i IAM. Jej prace były pokazywane między innymi na Salone del Mobile,  London Design Biennale, Art Basel i Inno Design w Hong Kongu.

Na okładce najnowszego „Aktivista” znajduje się Jakub Gierszał, który stanął przed obiektywem swojego przyjaciela – młodego aktora i fotografa Tomka Tyndyka. W numerze znaleźć można nietypowy wywiad z Agnieszką Holland, która opowiada o pracy nad swoimi ulubionymi serialami i filmem „Pokot”. Olga Wiechnik pisze o brutalizmie w architekturze, Michał Mazur (autor bloga technomad.com) przedstawia sylwetkę dizajnerów z Grynasz Studio, a Hades – raper związany z HiFi Bandą – opowiada o swoich ulubionych albumach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Aktivist” to bezpłatny magazyn miejski. Na rynku ukazuje się od 2002 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się