„Aktivist” w nowej odsłonie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Aktivist” w nowej odsłonie

Od lat na posterunku, teraz w nowej odsłonie. Magazyn „Aktivist”, wydawany przez grupę mediową Valkea, po raz kolejny zmienia się, by w najlepszy możliwy sposób odpowiadać na potrzeby swoich czytelników.

Dorasta razem z nimi – z imprezowego przewodnika po nocnym życiu przeobraża się w dobrze zaprojektowany magazyn o szeroko rozumianym życiu miejskim. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa odsłona „Aktivista”, to nowe tematy i obszary zainteresowań. Wśród nich pojawiają się m.in.: dział poświęcony motoryzacji, prezentujący tę dziedzinę w sposób bliski czytelnikom (sylwetki kolekcjonerów, pasjonatów motoryzacji), rozbudowana sekcja mody oraz poszerzony dział kulinarny, do tworzenia którego redakcja zaprosiła najlepszych blogerów i postaci, dla których jedzenie to prawdziwa pasja. W magazynie także przegląd nowości technologicznych i  rozbudowany dział sztuka, prowadzony we współpracy z Muzeum Sztuki Nowoczesnej, w którym z rozmachem nieobecnym dotąd w polskiej prasie lifestyle’owej prezentowane są prace najciekawszych młodych artystów. 

Nowy „Aktivist” to także nowi autorzy, wśród których znaleźli się m.in.: Małgorzata Halber – dziennikarka i pisarka, autorka głośnego debiutu „Najgorszy człowiek na świecie”, która w każdym numerze będzie dzielić się z czytelnikami swoimi felietonami – oraz Vienio – raper i kulinarny entuzjasta, który zaprasza znane postaci do wspólnych rozmów przy stole. Szefową działu moda została Anna Konieczyńska – dziennikarka i redaktorka od lat związana z branżą modową (współpracowała m.in. z magazynami „InStyle”, „Elle”, „Grazia” i „Vivia!”), natomiast dział kulinarny redakcja oddała w ręce Marianny Medyńskiej (www.coutellerie.pl). 

Nie zmienia się tylko to, że redakcja wciąż patrzy z uwagą na wszystko to, co inspirującego dzieje się w miejskiej przestrzeni, zagląda tam, gdzie nie zaglądają inni i przedstawia tych, których warto poznać – mówi redaktorka naczelna Sylwia Kawalerowicz. 

Za zmianę szaty graficznej odpowiada Kaja Kusztra, która na co dzień zajmuje się grafiką i webdesignem. Współpracuje głównie z instytucjami kulturalnymi, tj.: Zachęta, POLIN, Fundacja Galerii Foksal, Depot Basel i IAM. Jej prace były pokazywane między innymi na Salone del Mobile,  London Design Biennale, Art Basel i Inno Design w Hong Kongu.

Na okładce najnowszego „Aktivista” znajduje się Jakub Gierszał, który stanął przed obiektywem swojego przyjaciela – młodego aktora i fotografa Tomka Tyndyka. W numerze znaleźć można nietypowy wywiad z Agnieszką Holland, która opowiada o pracy nad swoimi ulubionymi serialami i filmem „Pokot”. Olga Wiechnik pisze o brutalizmie w architekturze, Michał Mazur (autor bloga technomad.com) przedstawia sylwetkę dizajnerów z Grynasz Studio, a Hades – raper związany z HiFi Bandą – opowiada o swoich ulubionych albumach.

„Aktivist” to bezpłatny magazyn miejski. Na rynku ukazuje się od 2002 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij