Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Miłość zwyciężyła na YouTube

Pierwsze miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za luty zajęła historia miłości Maffashion i Czarka z Abstrachuje w reklamie Coca-Coli. Na podium spotkamy też Grzegorza Krychowiaka testującego nowy Smart TV od Samsunga oraz Marka i Edka ze „Złomowiska”, Discovery Channel Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-03-16

Pozostałe miejsca zajął Huawei prezentujący skaner odcisków palców i pracuj.pl z nową aplikacją mobilną.

Warszawa, 15 marca 2017 r. – W lutym polscy internauci dali się ponieść atmosferze Walentynek i najchętniej oglądali reklamę Coca-Coli, Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling  z Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem w rolach głównych. Dzięki wideo poznajemy historię miłości blogerki i YouTubera, która rodzi się od pierwszego spojrzenia. Drugie miejsce zajął film marki Samsung, STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak. W reklamie możemy zobaczyć, jak Grzegorz Krychowiak w języku francuskim komentuje możliwości telewizora, na którym świetnie ogląda się wideo zamieszczone na YouTube. Podium zamykają bohaterowie programu „Złomowisko” z Discovery Channel Polska w filmie Walentynki w Złomowisku PL.

Czwarte miejsce zdobył Huawei z wideo Huawei #Handible Fingerprint scanner – Animals, który tym razem do współpracy zaprosił nietypowych testerów skanera odcisków palców w postaci zwierząt. Zestawienie zamyka pracuj.pl i reklama Sprawdź, czy nie szukasz – guru. Dzięki nowej aplikacji mobilnej portalu wszyscy zyskują możliwość wygodnego poszukiwania alternatywy dla obecnej pracy. 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się