Ideą serwisu jest zbieranie informacji. Na ich podstawie producenci oraz sklepy, brokerzy i podmioty marketingowe mogą zaprojektować skuteczną strategię e-marketingu bezpośredniego. Biorący udział w badaniu użytkownicy portalu mogą zdobyć najmodniejsze produkty znanych marek.
Podobne rozwiązania – wykorzystujące badania preferencji konsumentów – były stosowane w Holandii, gdzie produkty były rozdawane co 3, 6, 9, a nawet 12 miesięcy. E-pasaz.eu prowadzi kampanie tygodniowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Liczba szans na prezent jest nieograniczona, bo co tydzień na e-pasaz.eu pojawia się coś nowego, godnego pożądania. Wśród marek, których produkty są rozdawane przez e-pasaz.eu znajdują się między innymi: Lacoste, Tommy Hilfiger, US Polo, Pepe Jeans, Ralph Lauren, GAP, Balenciaga czy Burberry.