Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ubranie za badanie, start e-pasaz.eu

E-pasaż.eu to portal odwrócony e-commerce. Użytkownik serwisu po wypełnieniu ankiety może otrzymać darmowe produkty.
O autorze
0 min czytania 2012-06-29

Ideą serwisu jest zbieranie informacji. Na ich podstawie producenci oraz sklepy, brokerzy i podmioty marketingowe mogą zaprojektować skuteczną strategię e-marketingu bezpośredniego. Biorący udział w badaniu użytkownicy portalu mogą zdobyć najmodniejsze produkty znanych marek.

Podobne rozwiązania – wykorzystujące badania preferencji konsumentów – były stosowane w Holandii, gdzie produkty były rozdawane co 3, 6, 9, a nawet 12 miesięcy. E-pasaz.eu prowadzi kampanie tygodniowe.

Liczba szans na prezent jest nieograniczona, bo co tydzień na e-pasaz.eu pojawia się coś nowego, godnego pożądania. Wśród marek, których produkty są rozdawane przez e-pasaz.eu znajdują się między innymi: Lacoste, Tommy Hilfiger, US Polo, Pepe Jeans, Ralph Lauren, GAP, Balenciaga czy Burberry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj