UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię „Szczęśliwy Traf”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię „Szczęśliwy Traf”

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii promocyjnej o nazwie „Szczęśliwy Traf”. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę i jest jedną z wielu akcji promocyjnych dostępnych w serwisie Makro-bonusy.

Akcja rozpoczęła się 17 marca, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 30 kwietnia 2017 roku. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się i zgłosić na  www.makro-bonusy.pl. Za każde 300 zł netto wydane w weekendy w halach MAKRO uczestnik otrzyma los, który uprawnia do udziału w losowaniu dwuosobowej wycieczki. Losowanie odbywa się w każdą środę z puli nowych losów z poprzedniego weekendu. Łącznie do wygrania jest 14 dwuosobowych wycieczek na grecką wyspę KOS (co tydzień losowane są dwie wycieczki). Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy zachować dowód zakupu. Loteria jest akcją promocyjną, będącą elementem serwisu Makro-bonusy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za przygotowanie platformy www. Akcja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. e-mail oraz materiały POS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij