Tablica.pl świętuje swoje drugie urodziny - infografika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tablica.pl świętuje swoje drugie urodziny - infografika

Tablica.pl, serwis ogłoszeń lokalnych, kończy dwa lata. W tym czasie użytkownicy serwisu dodali 17 mln ogłoszeń, a średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników osiągnęła w marcu 2013 poziom 800 tys. Z okazji urodzin twórcy Tablicy przygotowali infografikę.

Formuła sąsiedzkiego handlowania, jaką zaproponował serwis Tablica.pl, szybko przypadła do gustu Polakom, którzy w ciągu zaledwie dwóch lat dodali 17 milionów ogłoszeń dotyczących sprzedaży samochodów, mebli, ubrań czy wynajmu mieszkań. O dużej popularności serwisu świadczy też wysokie, drugie miejsce na liście Zeitgeist 2012 - haseł najszybciej zyskujących na popularności w wyszukiwarce Google w ubiegłym roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dwa lata temu wkraczaliśmy na rynek kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych, który jak się wydawało, był już silnie nasycony. Mimo to, w niespełna rok osiągnęliśmy pozycję lidera – mówi Marcin Urbańczyk, General Manager serwisu Tablica.pl. – Źródłem naszego sukcesu jest ciągły rozwój. Odpowiadając na potrzeby użytkowników udaje nam się utrzymywać przewagę nad konkurencją. Przykładem może być aplikacja mobilna, którą uruchomiliśmy jako jeden z pierwszych serwisów ogłoszeniowych. Jak pokazują statystyki, już co dziesiąty użytkownik Tablicy korzysta z niej za pomocą telefonu – dodaje.

Darmowa aplikacja mobilna stała się również tematem przewodnim kampanii reklamowej, która miała miejsce w listopadzie 2012 roku. Zalety sąsiedzkiego handlowania z telefonem w ręce odkrywali Pat i Mat – postacie znane z kultowego czeskiego serialu animowanego.

- Kolejny rok dla Tablicy będzie stał pod znakiem mobilności i pracy nad utrzymaniem pozycji lidera. Dążymy do tego, aby naszymi wyróżnikami pozostała najwyższa jakość ofert, wygoda i funkcjonalność – mówi Marcin Urbańczyk, General Manager serwisu Tablica.pl.

Serwis Tablica.pl może się także pochwalić największą wśród serwisów ogłoszeniowych liczbą fanów na Facebooku – obecnie ma ich już ponad 110 tys.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij