TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Unified Factory. Władca kanałów komunikacji!

Z Unified Factory można prowadzić rozmowy z klientami, teraz także z Facebook Messengera. Według firmy badawczej Gemius, Messenger w naszym kraju osiąga zasięg blisko 40%. Teraz prosty system pozwala integrować 4 kanały komunikacji w 1 narzędziu, ciągle zachowując wygodę użytkowania.
O autorze
1 min czytania 2017-03-20

Być władcą kanałów komunikacji i mądrze zarządzać pytaniami od klientów to wyzwanie. Klienci chcą otrzymywać odpowiedzi jak najszybciej, a dla każdego z nich inny kanał jest tym domyślnym. Dlatego niektórzy dzwonią, inni piszą e-maile, czy przesyłają pytanie na chatcie.

Jednak nie sposób nie zauważyć wzrostu popularności Facebooka w Polsce. Gdy jakiś czas temu społecznościowy gigant zdecydował o wydzieleniu Messnegera do niezależnej od “Fesja” aplikacji i dała możliwość pisania wiadomości do firm, nie tylko do znajomych – jasne było, że ten kanał komunikacji będzie rósł w siłę. Chwilę później, gdy na fanpagach dodatkowo pojawiła się możliwość umieszczenia przycisku “Napisz wiadomość” popularność wystrzeliła w górę.

Wiele marek otrzymuje pytania od klientów właśnie poprzez Messengera i tam oczekują takiej samej obsługi, jak na contact center, szybkiej i najlepiej od razu załatwiającej ich sprawę. Tylko w Polsce komunikator osiąga blisko 40% zasięgi wśród krajowych internautów.

Dlatego w nawiązaniu do sagi “Władca Pierścieni”, Unified Factory podjęło wyzwanie zostania “The Lord of the Channels” czyli władcą kanałów komunikacji, by połączyć ważne kanały komunikacji w jednym miejscu. Do połączeń głosowych (przychodzących i wychodzących), e-maili i chatów online dołączony został Facebook Messenger.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeden system by rządzić wszystkimi kanałami komunikacji dostępny jest dla wszystkich klientów nadal w niezmiennej cenie 97 zł miesięcznie. Korzystać z niego mogą także użytkownicy, którzy korzystają z opcji “500 bezpłatnych interakcji miesięcznie”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Obsługa wiadomości tekstowych z Messengera
  • Panel obsługi przez www z trybem WYSIWYG
  • Automatyczne dodawanie rozmowy do profilu klienta
  • Ręczne dodawanie rozmowy do profilu klienta
  • Zapisywanie kopii rozmowy z klientem
  • System szablonów odpowiedzi

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Wsparcie obsługi IMAP oraz SMTP
  • Panel www z trybie WYSIWYG
  • Obsługa e-maili indywidualnych np. [email protected]
  • Obsługa e-maili generycznych np. [email protected]
  • Szablony odpowiedzi

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • Nagrywanie i archiwizacja wszystkich połączeń
  • Własne nagranie “automatycznej sekretarki”
  • Tworzenie zadań z połączenia
  • Automatyczne lub ręczne kojarzenie historii kontaktów
  • Identyfikacja numeru dzwoniącego

  • Kolejkowanie chatów
  • Szablony odpowiedzi
  • Trwałe sesje
  • Ustawienia wysyłania e-maila jeżeli chat jest nieaktywny
  • Inicjowanie połączeń głosowych w trakcie chatu