Marsz gigantów w kampanii DOOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marsz gigantów w kampanii DOOH

Space for Giants - organizacja zajmująca się ochroną słoni weszła we współpracę z firmami organizującymi kampanie DOOH. Wspólnie opracowali kreatywny pomysł na zdobycie funduszy pozwalających opiekować się zwierzętami i zapewnić im jak najdłuższe życie.

W myśl koncepcji przygotowano kreację, w której na 5-ciu wybranych ekranach LED na świecie, będzie emitowany “marsz słoni”. Animacja ma przedstawiać zwierzęta w kolorach i “w logo” firmy lub korporacji, która zdecyduje się przeznaczyć 5000 funtów na opiekę nad słoniem. Przekazana kwota wystarcza na zapewnienie opieki 1 słoniowi do końca jego życia. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wymowne hasło kampanii - Marsz gigantów - ma na celu motywować firmy do “zaopiekowania się” słoniem i równocześnie mobilizować, by obrandowane ich logo wirtualne zwierzę, pojawiło się na wielkim ekranie - między innymi - na Times Square, wśród innych gigantów biznesowych. Kampania dla zaangażowanych w nią marek, ma przede wszystkim istotny wymiar symboliczny i wizerunkowy.   

Marsz startuje na ekranie w Hong Kongu. Następnie, wirtualne słonie przemaszerują przez Times Square w Nowym Jorku, Westfield Stratford City w Londynie, Grand Central w Birmingham oraz nośnik na Manchester Printworks. 

Na kilka dni przed rozpoczęciem kampanii swoje wirtualne słonie posiadały już między innymi takie firmy jak: National Express, The Delta Group, BCD Travel czy Made by Riley.

To jedna z pierwszych kampanii na rynku reklamy DOOH o światowym zasięgu.

 

Źródło: MyLED

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij